vitaliy.s7

Клімат-Контроль °F => °C

Recommended Posts

хтось міняв в блоці клімат-контроля фаренгейти на цельсії?

climat.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

а в налаштуваннях бортового нема? а то в Т31 було, можна було градуси міняти, метрику і теде.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

в бортовому поміняв, на управління клімата воно не вплинуло

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@vitaliy.s7 ти вирішив якось це питання ? бо в мене аналогічна ситуація. і ніде неможу знайти хоч якоїсь інфи щоб перевести 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 часа назад, sash1993 сказал:

1 вопрос - удалось у кого-то перевести климат в цельсий? Может диллерским Консалтом это можно перенастроить?

Судя из https://forums.nicoclub.com/a-c-unit-temperature-reads-in-celsius-t619782.html  - только замена.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 30.11.2018 в 03:31, sash1993 сказал:

1 вопрос - удалось у кого-то перевести климат в цельсий? Может диллерским Консалтом это можно перенастроить? Заменить блок управления климата не является возможным, т.к. у нашего около 30 контактов, а у европейского 10 контактов

2 вопрос - я так понял, под бампером слева идет проводка для датчика открытия багажника с пинка под бампером?

1. Консалтом нізя. Я був у офіціалів - підключали Консалт - дивилися - нізя.

2. Дивитися треба яка саме проводка. Там йдуть проводи на радари, антену, "рамку" для пінка :)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 20.04.2018 в 16:09, vitaliy.s7 сказал:

хтось міняв в блоці клімат-контроля фаренгейти на цельсії?

climat.jpg

Доброго времени суток!

Климат кто то победил на цельсий? 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 28.12.2018 в 23:51, Roman Molko сказал:

Доброго времени суток!

Климат кто то победил на цельсий? 

Вітаю.
Перечитав американо-канадські форуми. (В Канаді цельсії, в США - фаренгейти).
Якщо машина переміщується з Канади в США (або навпаки), то у власників виникає таке ж питання.
В них рішення нема. Офіціали в США і Канаді безсилі.

Наші офіціали теж давили кнопки різні - не змогли нічого зробити. Обіцяли звести мене з технологом, який в Рогах розбирається. Поїду на днях муфту підключення заднього мосту міняти - розпитаю.

Інтернет вперто мовчить :(
Була думка купити в Польщі на розборці блок керування від європейського X-Trail'а, і порівняти з Рогівським... але десь в інтернеті натикався на інфу, що у європейськього X-Trail'а роз'єм не такий. (інфу не перевіряв!)
В самому блоці керування, як мінімум в LCD є сегмент °C. Тобто теоретично якось можна переключити.
В середині нема жодних перемикачів - я розбирав:

20180819_171714.jpg

Може як потепліє, то спробую зчитати мікроконтролер (якщо він дасть) і проаналізую код. Зараз холодно - мєрзко ковирятися :))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
10 часов назад, Omni сказал:


Була думка купити в Польщі на розборці блок керування від європейського X-Trail'а, і порівняти з Рогівським... але десь в інтернеті натикався на інфу, що у європейськього X-Trail'а роз'єм не такий. (інфу не перевіряв!)як потепліє, то спробую зчитати мікроконтролер (якщо він дасть) і проаналізую код. Зараз холодно - мєрзко ковирятися :))

не тільки роз'єми різні, а й кількість пінів різниться. (також інфа з інету)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 31.12.2018 в 00:08, Omni сказал:

Була думка купити в Польщі на розборці блок керування від європейського X-Trail'а, і порівняти з Рогівським... але десь в інтернеті натикався на інфу, що у європейськього X-Trail'а роз'єм не такий. (інфу не перевіряв!)

Если судить по разъёму и количеству пинов, то как мне кажется, они одинаковы. Вот первое что вывалилось 1545577712323_default1486787281711_default

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
7 часов назад, yarovoy сказал:

Если судить по разъёму и количеству пинов, то как мне кажется, они одинаковы. Вот первое что вывалилось

Ок, змусили перевірити :)))

27500-4BR0A (те, що на Ваших фотках) - це для російських X-Trail'ів.
27500-7FE0A - це на моєму Rogue.
27500-4EA0A - саме такий part number на панелях клімата на Allegro.

Візуально роз'єми однакові.

Ок, зараз куплю на Allegro. Як прийде - подивимося в чому там різниця ;)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
16 часов назад, Omni сказал:

Ок, змусили перевірити :)))

27500-4BR0A (те, що на Ваших фотках) - це для російських X-Trail'ів.
27500-7FE0A - це на моєму Rogue.
27500-4EA0A - саме такий part number на панелях клімата на Allegro.

Візуально роз'єми однакові.

Ок, зараз куплю на Allegro. Як прийде - подивимося в чому там різниця ;)

ты крут))

а на рестайлинге зеркала складываются? 
на дорестайлинге нет такого функционала. Мне кажется его не хватает((

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 часов назад, sani0k сказал:

Ребят, а по большому счету, какая разница там фарингейты или цельсий? зимой накрутил 64, тепло, летом наверное 60 и холодно. И того максимум 2 раза в году используешь эти крутилки.

В цілому вірно ... все рівно температура не точна, достатньо умовна, і взагалі не там де треба :))) ... можна сказати, що панель показує температуру в умовних одиницях ... То яка вже тоді різниця - 64 чи 17 ... умовних одиниць :)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 03.01.2019 в 18:02, Omni сказал:

Ок, зараз куплю на Allegro. Як прийде - подивимося в чому там різниця ;)

Коротше кажучи, дійшли в мене руки до цієї панельки ... виявилося, що написи на клавішах трохи відрізняються ... але то на суть справи не впливає ... розібрав я її - крутив - крутив. Ну, всередині плата така сама як і у Rogue. Кнопки під клавіші мають трохи інше розташування.

Йти мерзнути/підключати - поки що лінуюся :) Вже наче хтось писав, що підключав панельку з X-Trail'а і та показувала фаренгейти. :(

Порівняв схеми підключення на Rogue і X-Trail. І тут я почав прозрівати :)) В обидвох схемах на панельку йдуть лише ТРИ проводи. Два з яких живлення і нуль. Тобто на панельку йде лише один сигнальний провід. А цього замало, щоб повноцінно керувати кліматичною установкою. В машині куча датчиків: температури, освітлення, швидкості. Ці всі датчики треба читати, а потім ще керувати кліматичною установкою. І це все все по одному проводу!? Це, звісно, реально, але нафіга так складно? Це ж зовсім не надійно. І таки да - є ще один блок - A/C Auto Amp (під номером 11).

2019_02_07_1_35_13.png

З цього роблю висновок, що не паленька вирішує, що показувати - Фаренгейти чи Цельсії. Саме A/C Auto Amp вирішує, що показувати. А панелька - то так, лише індикатор з кнопками - інтерфейс.

PS: заїзджав до оф ділера... розговорилися - дали контакти кулібіна, який, наче шарить в електриці Рогів. Завтра подзвоню ;)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ах да ... я ще встиг на Valeo запит надіслати ... проігнорували вони мене:(

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 07.02.2019 в 01:42, Omni сказал:

Коротше кажучи, дійшли в мене руки до цієї панельки ... виявилося, що написи на клавішах трохи відрізняються ... але то на суть справи не впливає ... розібрав я її - крутив - крутив. Ну, всередині плата така сама як і у Rogue. Кнопки під клавіші мають трохи інше розташування.

Йти мерзнути/підключати - поки що лінуюся :) Вже наче хтось писав, що підключав панельку з X-Trail'а і та показувала фаренгейти. :(

Порівняв схеми підключення на Rogue і X-Trail. І тут я почав прозрівати :)) В обидвох схемах на панельку йдуть лише ТРИ проводи. Два з яких живлення і нуль. Тобто на панельку йде лише один сигнальний провід. А цього замало, щоб повноцінно керувати кліматичною установкою. В машині куча датчиків: температури, освітлення, швидкості. Ці всі датчики треба читати, а потім ще керувати кліматичною установкою. І це все все по одному проводу!? Це, звісно, реально, але нафіга так складно? Це ж зовсім не надійно. І таки да - є ще один блок - A/C Auto Amp (під номером 11).

2019_02_07_1_35_13.png

З цього роблю висновок, що не паленька вирішує, що показувати - Фаренгейти чи Цельсії. Саме A/C Auto Amp вирішує, що показувати. А панелька - то так, лише індикатор з кнопками - інтерфейс.

PS: заїзджав до оф ділера... розговорилися - дали контакти кулібіна, який, наче шарить в електриці Рогів. Завтра подзвоню ;)

Omni, да вы просто санцей-роговод)) не то чтобы меня буржуйская метрика сильно бесила, но задолбался вспоминать 70 или 78 фаренгейтов надо накрутить чтобы вроде нормально и комфортно было в машине. Если узнаете что, поделитесь плз

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас


  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу