Sign in to follow this  
Velidan

Допоможіть порадою. X-Trail 2.5 МКП 2.5 бензин

Recommended Posts

Доброго дня всім любителям Х трейлів.
Допоможіть, будь ласка, порадою від власників

Хочу купити X-Trail 2 покоління і хочу запитатись вас чи варто це робити? Можливо дасте поради на що звернути увагу, чи які можуть бути нюанси
Передивився багато оглядів, відгуків і т.д. Знаю, що ржавіє задня частина багажника в районі стику з кузовом, що зчеплення горить на 60 тис км, місця для задніх пасажирів дуже мало, шумка ніяка

Проте мене більше цікавить двигун. Як вони взагалі по надійності? Який ресурс? Чи легко газ переносять? 

 Чому хочу купити: завжди хотів прохідну велику машину. Це буде мій перший власний авто. Є досвід водіння фабії, тойоти ауріс так що не новачок в плані водіння, з габаритами повинен справитись.

Бюджет у мене до 13000, тому і розумію, що мені світить максимум 2 покоління.

Дякую за будь які рекомендації.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привіт, Святославе! Вітаємо в клубі!

На мою думку, єдиним недоліком цієї машини є те, що після неї буде важко або, взагалі, не можливо, пересісти знову на щось менше і нижче, на чому ти їздив досі. А все решта - як у всіх уживаних авто залежить від попереднього хазяїна. Двигун 2,5 (апетит у нього нівроку) убити важко, але можливо ; зчеплення - хто як їздить: мій приятель з 0 вже 160 тисяч намотав на рідному; іржі по кузову не видно; возить ззаду родину і різні дачні лахи і жодного разу не жалівся на брак місця; ну шумка, згоден, ніяка, але лікується знешумленням або регулятором гучності магнітоли; прохідність - хороша, але, звичайно, залежить від гуми і навичок (золоте правило: "Чим крутіший джип, тим далі бігти за трактором")

А, взагалі, поради сторонніх - то таке. Тільки після того, як поїздиш, зрозумієш твоє то авто чи ні. Я, он приріс і вже тринадцятий рік їжджу і радію.

Бажаю вдалого вибору! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

У мене на одометрі вже майже 200 тис, і от тільки перший рижик з'явився на задній двері, весною думаю пофіксити. Та і в цілому думаю це не велика проблема.

Про зчеплення нічого не скажу бо варіатор. А двигло 2.5 якщо обслуговувалось, то думаю до 500 тис. відходить легко, бо там запас по потужності достатній щоб його не крутити майже ніколи, а якихось болячок там наскільки я знаю немає.

на 2.0 двигуні можуть бути проблеми при перезатягуванні свічок, на це треба дивитись.

А так да, ніяких особливих дорогих проблем зазвичай не вилазить, якщо машину обслуговували і не мучили. Шумка справді не супер, хоча після того як по всьому багажнику пройшовся ущільнювачами, то стало нормально, а місця для задніх ІМХО з запасом, до криші як до неба, спинка регулюється, хіба що якщо водій 2м зросту, то ноги впритик будуть.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 часа назад, Velidan сказал:

Доброго дня всім любителям Х трейлів.
Допоможіть, будь ласка, порадою від власників

Хочу купити X-Trail 2 покоління і хочу запитатись вас чи варто це робити? Можливо дасте поради на що звернути увагу, чи які можуть бути нюанси
Передивився багато оглядів, відгуків і т.д. Знаю, що ржавіє задня частина багажника в районі стику з кузовом, що зчеплення горить на 60 тис км, місця для задніх пасажирів дуже мало, шумка ніяка

Проте мене більше цікавить двигун. Як вони взагалі по надійності? Який ресурс? Чи легко газ переносять? 

 Чому хочу купити: завжди хотів прохідну велику машину. Це буде мій перший власний авто. Є досвід водіння фабії, тойоти ауріс так що не новачок в плані водіння, з габаритами повинен справитись.

Бюджет у мене до 13000, тому і розумію, що мені світить максимум 2 покоління.

Дякую за будь які рекомендації.

Проблеми зчеплення були на 2.0 бензинках російського виробництва. "мейд ін раша" - одразу нафіг!

Не скажу, що машина велика - позаду місця таки мало. Але багажник найбільший у класі. Сам кузов досить вузький, що зручно у місті.

Імхо, за наявності надійної дизельної версіі двигуна, смислу у бензиновому двіжку 2,5 не бачу. Тим більше з проблемним варіатором.

ГБО-срач є однією з  найактуальніших тем нашого форуму) Особисто я, як тракторист, зберігаю нейтралітет. Моє імхо, що ГБО краде принаймі місце запаски або об'єм багажника - для мене це дуже важливі моменти.

Прохідність машини - ну так собі.., більшою мірою зумовлена гарними геометричними параметрами - але МАСТХЕВ ЗАХИСТ ЗАДНЬОГО БАМПЕРА! 

точкова корозія 5-ї двері в мене присутня в р-ні нижнього краю скла. Пофіксив і надалі розвитку корозії не бачу. На іншій машині бачив іржавий відбиток рамки номерного знака. Загалом так, 5 дверь проблемна. 

Шумку треба робити насамперед у багажнику. Але навряд-чи досягнете повної тиші)

По ходовці нема серйозних проблем, але якщо за нею не дивились, то може потягнути грошей. Неприємні моменти - троси ручника, закисання болтів задньої підвіски. 

Велика проблема - з заводу ні в якій комплектації нема підігріву зони двірників лобового скла. Взимку задовбує страшно.

Галіма стокова галогенна оптика. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хлопці, дякую вам велике за конструктивні відповіді. Ви мені дуже допомогли

Ще є такі питання.

На рахунок 2.5, можете підказати який реальний розхід в місті? Дотягує до 14 напевне? Хочу знати до чого готуватись
В принципі, напевне десь 14, тому і про газ думаю, з 2.5 втрата потужності не сильно помітна буде ну а економія всетаки суттєва

Дизелів трохи боюсь бо наслухався, що вони дорогі в обслуговуванні, через неякісну солярку забиваються форсунки і міняти дорого та і взагалі топливну систему чистити дорогувато буде.
Чув ще що зекономлені на дизелі гроші потім полетять на ремонт мотора, який дуже дорогий. Не знаю чи то все правда бо з дизелем ніколи не мав справи

Ну і плюс дизеля в тому, що він тяговитий на низах, а це дуже класно

Share this post


Link to post
Share on other sites

У мене на 2,5 виходить 12,5 літрів по місту при нормальній погоді і температурі і темпах пересування. В спеку, в мороз і з київськими корками - десь, до 14. Але у мене автомат.

Share this post


Link to post
Share on other sites

у мене в місті зимою 12-12.5 л, літом 11-11.5 л, траса 100-120 км\год 9-9.5 л, до 140 км\год 10 л, якщо їхати швидше то там починає якось різко рости. Режим їзди трошки швидше від потоку і люблю зі світлофора вперед вириватись.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ой, пля... А де ви такі витрати взяли?! ))))

В мене літом за містом при швидкості 100 км/г їсть 8,0 - 8,2 л

По місту якщо не гасати то в 10 л вписуюсь на ура...

Це все бенз по компу.

Хоча, якщо чесно, то  не дуже слідкую за витратами пального.  Зразу після купівлі (купляв б/в) поставив ГБО та й забув за пальне.))

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Винница не Киев по расходу 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дякую всім велике. Питань більше немає)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.