Velidan

Допоможіть порадою. X-Trail 2.5 МКП 2.5 бензин

Recommended Posts

Доброго дня всім любителям Х трейлів.
Допоможіть, будь ласка, порадою від власників

Хочу купити X-Trail 2 покоління і хочу запитатись вас чи варто це робити? Можливо дасте поради на що звернути увагу, чи які можуть бути нюанси
Передивився багато оглядів, відгуків і т.д. Знаю, що ржавіє задня частина багажника в районі стику з кузовом, що зчеплення горить на 60 тис км, місця для задніх пасажирів дуже мало, шумка ніяка

Проте мене більше цікавить двигун. Як вони взагалі по надійності? Який ресурс? Чи легко газ переносять? 

 Чому хочу купити: завжди хотів прохідну велику машину. Це буде мій перший власний авто. Є досвід водіння фабії, тойоти ауріс так що не новачок в плані водіння, з габаритами повинен справитись.

Бюджет у мене до 13000, тому і розумію, що мені світить максимум 2 покоління.

Дякую за будь які рекомендації.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Привіт, Святославе! Вітаємо в клубі!

На мою думку, єдиним недоліком цієї машини є те, що після неї буде важко або, взагалі, не можливо, пересісти знову на щось менше і нижче, на чому ти їздив досі. А все решта - як у всіх уживаних авто залежить від попереднього хазяїна. Двигун 2,5 (апетит у нього нівроку) убити важко, але можливо ; зчеплення - хто як їздить: мій приятель з 0 вже 160 тисяч намотав на рідному; іржі по кузову не видно; возить ззаду родину і різні дачні лахи і жодного разу не жалівся на брак місця; ну шумка, згоден, ніяка, але лікується знешумленням або регулятором гучності магнітоли; прохідність - хороша, але, звичайно, залежить від гуми і навичок (золоте правило: "Чим крутіший джип, тим далі бігти за трактором")

А, взагалі, поради сторонніх - то таке. Тільки після того, як поїздиш, зрозумієш твоє то авто чи ні. Я, он приріс і вже тринадцятий рік їжджу і радію.

Бажаю вдалого вибору! 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

У мене на одометрі вже майже 200 тис, і от тільки перший рижик з'явився на задній двері, весною думаю пофіксити. Та і в цілому думаю це не велика проблема.

Про зчеплення нічого не скажу бо варіатор. А двигло 2.5 якщо обслуговувалось, то думаю до 500 тис. відходить легко, бо там запас по потужності достатній щоб його не крутити майже ніколи, а якихось болячок там наскільки я знаю немає.

на 2.0 двигуні можуть бути проблеми при перезатягуванні свічок, на це треба дивитись.

А так да, ніяких особливих дорогих проблем зазвичай не вилазить, якщо машину обслуговували і не мучили. Шумка справді не супер, хоча після того як по всьому багажнику пройшовся ущільнювачами, то стало нормально, а місця для задніх ІМХО з запасом, до криші як до неба, спинка регулюється, хіба що якщо водій 2м зросту, то ноги впритик будуть.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 часа назад, Velidan сказал:

Доброго дня всім любителям Х трейлів.
Допоможіть, будь ласка, порадою від власників

Хочу купити X-Trail 2 покоління і хочу запитатись вас чи варто це робити? Можливо дасте поради на що звернути увагу, чи які можуть бути нюанси
Передивився багато оглядів, відгуків і т.д. Знаю, що ржавіє задня частина багажника в районі стику з кузовом, що зчеплення горить на 60 тис км, місця для задніх пасажирів дуже мало, шумка ніяка

Проте мене більше цікавить двигун. Як вони взагалі по надійності? Який ресурс? Чи легко газ переносять? 

 Чому хочу купити: завжди хотів прохідну велику машину. Це буде мій перший власний авто. Є досвід водіння фабії, тойоти ауріс так що не новачок в плані водіння, з габаритами повинен справитись.

Бюджет у мене до 13000, тому і розумію, що мені світить максимум 2 покоління.

Дякую за будь які рекомендації.

Проблеми зчеплення були на 2.0 бензинках російського виробництва. "мейд ін раша" - одразу нафіг!

Не скажу, що машина велика - позаду місця таки мало. Але багажник найбільший у класі. Сам кузов досить вузький, що зручно у місті.

Імхо, за наявності надійної дизельної версіі двигуна, смислу у бензиновому двіжку 2,5 не бачу. Тим більше з проблемним варіатором.

ГБО-срач є однією з  найактуальніших тем нашого форуму) Особисто я, як тракторист, зберігаю нейтралітет. Моє імхо, що ГБО краде принаймі місце запаски або об'єм багажника - для мене це дуже важливі моменти.

Прохідність машини - ну так собі.., більшою мірою зумовлена гарними геометричними параметрами - але МАСТХЕВ ЗАХИСТ ЗАДНЬОГО БАМПЕРА! 

точкова корозія 5-ї двері в мене присутня в р-ні нижнього краю скла. Пофіксив і надалі розвитку корозії не бачу. На іншій машині бачив іржавий відбиток рамки номерного знака. Загалом так, 5 дверь проблемна. 

Шумку треба робити насамперед у багажнику. Але навряд-чи досягнете повної тиші)

По ходовці нема серйозних проблем, але якщо за нею не дивились, то може потягнути грошей. Неприємні моменти - троси ручника, закисання болтів задньої підвіски. 

Велика проблема - з заводу ні в якій комплектації нема підігріву зони двірників лобового скла. Взимку задовбує страшно.

Галіма стокова галогенна оптика. 

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Хлопці, дякую вам велике за конструктивні відповіді. Ви мені дуже допомогли

Ще є такі питання.

На рахунок 2.5, можете підказати який реальний розхід в місті? Дотягує до 14 напевне? Хочу знати до чого готуватись
В принципі, напевне десь 14, тому і про газ думаю, з 2.5 втрата потужності не сильно помітна буде ну а економія всетаки суттєва

Дизелів трохи боюсь бо наслухався, що вони дорогі в обслуговуванні, через неякісну солярку забиваються форсунки і міняти дорого та і взагалі топливну систему чистити дорогувато буде.
Чув ще що зекономлені на дизелі гроші потім полетять на ремонт мотора, який дуже дорогий. Не знаю чи то все правда бо з дизелем ніколи не мав справи

Ну і плюс дизеля в тому, що він тяговитий на низах, а це дуже класно

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

У мене на 2,5 виходить 12,5 літрів по місту при нормальній погоді і температурі і темпах пересування. В спеку, в мороз і з київськими корками - десь, до 14. Але у мене автомат.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

у мене в місті зимою 12-12.5 л, літом 11-11.5 л, траса 100-120 км\год 9-9.5 л, до 140 км\год 10 л, якщо їхати швидше то там починає якось різко рости. Режим їзди трошки швидше від потоку і люблю зі світлофора вперед вириватись.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ой, пля... А де ви такі витрати взяли?! ))))

В мене літом за містом при швидкості 100 км/г їсть 8,0 - 8,2 л

По місту якщо не гасати то в 10 л вписуюсь на ура...

Це все бенз по компу.

Хоча, якщо чесно, то  не дуже слідкую за витратами пального.  Зразу після купівлі (купляв б/в) поставив ГБО та й забув за пальне.))

 

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Винница не Киев по расходу 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Дякую всім велике. Питань більше немає)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас


  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу