well-wisher

Розібраний вузол зі сторони пасажира

Recommended Posts

Вийняв пічку. Ремонтую. Замінюю паралонний ущильнювач.

Кого цікавлять фото якогось вузла, кажіть поки все розібрано.

https://goo.gl/photos/FJBfEXL4cKd3owvu8

Share this post


Link to post
Share on other sites

О.. Улитку разорвал? Увлекательное занятие. Особенно обратная сборка)) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Все поки ціле. Нічого не поламав особливо. Крильчатка злетіла з вісі двигуна. Якщо памятаєте, то в мене двигун з Ніви, вісь в нього товстіша та з шліцами, тому рідну крильчатку прийшлось розсверлювати щоб набпхнули на цю вісь. Але пройшов чи то рік чи то два і вона злетіла. Тому зараз перероблюю капітально. Поки заказав м'уюфточку перехідну, і чекаю її то вирішів повністю зняти увесь цей вузол, помити його від бруду бо колись попередній володар їздив без фільтру салону і тому все дуже брудне. Замінив часткого паралон який зтрухлявів на ущильнювач, купив в будматеріалах, ущильнювал для дверей та вікон. Не паралон а щось схоже на взпінену резину. Має бути краще.

Для того щоб зняти то все, прйшлося добряче порозбирати, але тормеду не чипав, а от ебу прийшлося зняти, хоча воно дуже легко знімається.

 

Хто може мені показати фото РІДНОГО фільтру салону. Той що я весь час купляю, прямокутний він абсолютно не підхрдить. На фото видно де він має бути, кути два мають бути зкруглені. Впихаючи те що ми пхаємо туди воно нормально не лягає, залишається багато шракин через які дме пилом у салон.

Якщо не підберу правильного фільтра, то зроблю сам з паралошу, саме зараз зроблю трафарет для нього.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще питання, що за штир гострий стерчіть посередині, на тому місці де пічка була? На фото твм його видно.

 

Ще питання, хто замінював підсвічення у кліматконтролі. В мене половина не світиться. Туди можна світлодіоди впихнути більш яскраві? Може сині? Хто має досвід?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще питання, запхнув мобілку в отвір нагрфвача, що йде далі, і там море бруду. Але тож нагрівач, а де бруд з кондиціонера? Той що весь час смердить як гнила ганчірка? Де той поддончик, в який зтікає конденсат і з якого має йти трубка на вулицю? Хочу обовязково і його почистити, але ще не знайшов. Мабуть треба розібрати боковину зі сторони водія

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ти, як завжди, комплексно підійшов до питання)))

По фільтру - ось рідний 27277-4M425-500x500.jpg

Щодо паралону або їзди без фільтра - забудь. Просто забудь про це) (не роби як з датчиком минулого разу).  Поясню. В X-Trail регулятор оборотів моторчика пічки базується на резиторі (всередені польовий транзистор + термопред).

По перше. Це  недешева штука. Можеш подивитись тут резистор (ЦЕНА) . По друге. Він вилітає якщо потік повітря в системі не відповідає нормі та додає навантаження на мотор (забитий фільт, використаний матеріал із іншою щільністю, і т.д.) Або якщо моторчик забивається брудом. (До речі коли моторчик забиівється брудом сухим,а там саме такий, це може призвести по пожежі. Із власного досвіду Пожежі не було, але надиміло багато))) ). є особливість як саме може перегоріти резистор. Якщо згорить термопред (а там 2 Ампера  і 150градусів ) - то ще норм. Але якщо транзистор не просто згорить, а закоротить - тоді він обійде термопред і буде гнати температуру вище і вище. (якщо не викинув -завтра зафоткаю тобі такий. Оціниш сам до яких наслідків це може призвести) Я думаю що в будь якому випадку 200-300 грн - не та ціна щоб купити резістор, або спалити нахрен машину...  Подивився фото - все там нормально і стандартно) Не переймайся) (Це щодо заокруглень)

2. Щодо штиря на фото. Взагалі не зрозумів...  Покажи конкретну фото де він. 

3. підсвічування. Замінював на діоди кругом. Навіть в кнопках зеркал і безпосередньо в приборці з повним розбиранням. Клімат взагалі без проблем. Раджу брати не яскарві діоди (вночі сліпить) + з великим кутом розсіювання (інакше пятнами світить).  Можливо додатково доведеться їх тонувати або докидувати резистор по закону ома - це залежить від того що  тобі потрібно. По технології кріплення - викручуєш патрон із лампочкою, а на його місце паяєш. Все)

4. Боковина зі сторони водія не допоможе.. Там доведеться все розбірати. Або просто поїхати на прфілактику  кондиціонера і хай вони добаються. Запах -це бактерії які викликають одну із форм пневмонії.

Якось так.

Щось мені ця ситуація  нагадує... дежавю... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я, конечно не так глобально)))))))..., но осмелюсь посоветовать по поводу запаха из кондея. Всегда, после пользования кондиционером, включаю печку и обороты вентилятора на максимум. Пока доезжаю до гаража с открытыми окнами, там всё высыхает и никакого запаха на следующий раз. Подтверждено девятилетней эксплуатацией.)))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Угу. В еще можно купить балон для очистки. Кондюк на максимум. Обороты на максимум. Окна закрыть. Цыркуляция воздуха внутри. Балон активируем, кидаем в салон и ждем минут 15-20. Потом открываем и проветриваем. Оно там все убивает. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

А у меня БЕСПЛАТНЫЙ вариант. Ну, разве, чуть-чуть вспотеть, но мне всё равно, потому что до дома по жаре топать приходится. :heat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хлопці, я добре знаю про кондиціонери. Я вдома свій розібрав на молекули і чистив сам. Запах з'являється приблизно на 4-5 році нормальної експлуатації кондиціонера. Бо там збирається вже така кількість органічного бруду, що його достатньо для життя бактерій. Коли кондей працює активно все це зволожується, і поки не просохне, то смердить. Балончики, дезінфекція, і т.п., то всьо я робив, коли не розбирав пічку. Але зараз вона в мене розібрана. І я більше цього робити сподіваюсь скоро не буду, тому хочу комплексно поробити все що можна. Радіатор пічки почищу, повимиваю все що зможу, навіть керхера туди мені всунуть і змиють, а я в цей час миючим пилосмоком воду збирати буду. Але я дуже хочу капітально почистити саме охолоджувач, бо я впевнений що він там капець який брудний. І той бруд ніякі псевдопрофілактики не допомагають, або допомагають дуже частково.

Share this post


Link to post
Share on other sites

c10634068570.jpg

 

як подібне почистити балончиками через сопла чи просто кинувши в салон ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

мені здається, чи там щось шевелиться???

Share this post


Link to post
Share on other sites

вот тут с Виталей не соглашусь, родной оригинальный фильтр салона стоит космических денег!

есть аналоги не хуже, стоимостью до 100 грн и тоже угольные. Тут главное правило - менять фильтры каждые 10 тыс.км или два раза в год - после зимы и после лета. И тогда ничего плохого с резистором не случиться.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я купляв двічі або навіть тричі на рік по 120-140 грн фільтра салона. Але, вони нам не лягають. Вони вигинаються, утворюючи діру. І через неї йде бруд. Витягніть свій фільтр, побачите заломані дальні вугли, і вздовж заднього ребра буде перелом посередині. Коли фільтр встановлено, праве і ліве ребро зтиснуті і тому середина прогинається. Вони нам не підходять. Я жалкую що свій в такому стані вже на знятому вузлі вам не продемонстрував. А взявся зразу різати фільтра, намагаючись вкласти його краще. Зрозумів що то не можливо особливо з порізаним фільтром, в ньому сенсу нема, то викінув його

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може я купляв аналоги, а вони були довші і трохи ширші ніж треба?

Share this post


Link to post
Share on other sites

старнные у вас фильтры.

брал и denso и nipparts и blueprint - все точно такие же как оригинал и по жесткости и по размеру, ничего не выгиналось

на 30 кузов рестайл

Blue Print ADN12505 - простой, идеально подходит, проверено на себе
Japan Parts(Nipparts) FAA-NS8  - простой, идеально подходит, проверено на себе
Sakura CAC-18120 - угольный, идеально подходит, проверено на себе
Denso DCF274P - угольный, идеально подходит, проверено на себе

Share this post


Link to post
Share on other sites

О, я блюпринт купляв.

Розміри познімав. В кого зараз є фільтр та не ліньки поміряти, який розмір фільтру?

 

https://goo.gl/photos/kL34R2WWhLMnrLqGA

 

190 мм на 195 мм, але при умові закруглених кутів.

Share this post


Link to post
Share on other sites

кстати, вот фото оригинального фильтра после пробега 15 тыс., фото не мое, но у меня такой же был

ae8d3acs-960.jpg

я понял про какие загнутости вы говорите. а теперь внимание вопрос ! вы парралон по бокам нового фильтра со старого переставляли ?

а надо переставлять, потому что даже новый оригинал идет без паролона =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

нема в мене паралону, я купив машину без фільтра і паралону. Але якщо я на ті фільтри що купляв, ще паралон приклею, то він взагалі не влізе.

Share this post


Link to post
Share on other sites

значит вы берете не те фильтры. я постараюсь найти сегодня дома старый свой оригинальный и замерить его.

а дальше подбирайте по материалу и размеру, как правило пишут его размеры в точности до миллиметра.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.