Sign in to follow this  
Niralax

Тріщина із-за свічок

Recommended Posts

Сьогодні спілкувався з товаришем, який є власником СТО. Він мені сказав, що у 2.0 бензинового мотора на т31 є наступна проблема. При заміні свічок лопається головка в посадочному місці. Я в шоці, перший раз таке почув і навіть важко уявляю, що таке може мати масовий характер. Хтось щось подібне чув?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сьогодні спілкувався з товаришем, який є власником СТО. Він мені сказав, що у 2.0 бензинового мотора на т31 є наступна проблема. При заміні свічок лопається головка в посадочному місці. Я в шоці, перший раз таке почув і навіть важко уявляю, що таке може мати масовий характер. Хтось щось подібне чув?

Это если закрутить без динамометрического ключа с большим моментом чем нужно?

 

Или это случайно с этой темой не связано?  Антифриз в свечном колодце  http://www.club-nissan.ru/forums/showthread.php?t=198657

Share this post


Link to post
Share on other sites

клевая отговорка для рукожопых сто-шников которые сдуру перетянули свечу - это особенность атомобиля 

Share this post


Link to post
Share on other sites

это проблема действительно есть с mr20 . забейте в гугле треснула гбц mr20 после замены свечей.

Share this post


Link to post
Share on other sites

это проблема действительно есть с mr20 . забейте в гугле треснула гбц mr20 после замены свечей.

ппц ))  уже есть конечно. понаписывали все кому не лень и действительно появилась проблема в гугле. а началась она от какого то мудрого о...я с драйв ру. и теперь да , стала проблемой прям капец ))

зы. меньше б х...и всякой постили , меньше б проблем было )) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

действительно появилась проблема в гугле. а началась она от какого то мудрого о...я с драйв ру

Зробив допит гуглу. Таки про це писали ще за довго до драйва. Є спогади з 2009 року ще. мр20 здається з 2005 чи 2007 року (мабуть сам двигун п'ятого, а на ікси ставили т31 з 2007, з їх появою). То хто ж "понаписав"? Якщо у людей трабла - то вони про неї і пишуть. Чи їм мовчати? 

Справа у тому, що я б і не підіймав цієї теми. Але у мене авто після гарантії обслуговується у друга на СТО. Ось він мені і сповів про те, що існують такі проблеми. Був би я на якомусь лівому СТО, мені б і слова не сказали, затягнули б свічки, лопнула б головка, а потім я шукав би крайнього... І фіг би я його знайшов, машина не гарантійна вже, проблему з тріщиною знайшов би через пару тисяч після заміни свічок. І кому я пред'явив би претензії? 

Я вважаю, що мовчати не потрібно. Потрібно чітко вияснити коли і як воно з'являється, що робити аби уникнути цього. Поки що єдина порада - бити по рукам всіх майстрів, хто буде намагатись замінити свічки звичайною накидною головкою і вимагати робити це динамометричним ключем. 

 

Ознайомлений - значить попереджений! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

действительно появилась проблема в гугле. а началась она от какого то мудрого о...я с драйв ру

Зробив допит гуглу. Таки про це писали ще за довго до драйва. Є спогади з 2009 року ще. мр20 здається з 2005 чи 2007 року (мабуть сам двигун п'ятого, а на ікси ставили т31 з 2007, з їх появою). То хто ж "понаписав"? Якщо у людей трабла - то вони про неї і пишуть. Чи їм мовчати? 

Справа у тому, що я б і не підіймав цієї теми. Але у мене авто після гарантії обслуговується у друга на СТО. Ось він мені і сповів про те, що існують такі проблеми. Був би я на якомусь лівому СТО, мені б і слова не сказали, затягнули б свічки, лопнула б головка, а потім я шукав би крайнього... І фіг би я його знайшов, машина не гарантійна вже, проблему з тріщиною знайшов би через пару тисяч після заміни свічок. І кому я пред'явив би претензії? 

Я вважаю, що мовчати не потрібно. Потрібно чітко вияснити коли і як воно з'являється, що робити аби уникнути цього. Поки що єдина порада - бити по рукам всіх майстрів, хто буде намагатись замінити свічки звичайною накидною головкою і вимагати робити це динамометричним ключем. 

 

Ознайомлений - значить попереджений! 

 

ну понятно. пишите, предупреждайте. только "трабла" совсем не из-за свечей. чтоб она из-за свечей стала , их метровым воротком туда вкручивать надо , чисто ради диверсии и мудрых постов. и то , скорее свеча сломается  чем головка. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 


ну понятно. пишите, предупреждайте. только "трабла" совсем не из-за свечей. чтоб она из-за свечей стала , их метровым воротком туда вкручивать надо , чисто ради диверсии и мудрых постов. и то , скорее свеча сломается  чем головка. 

Сань, ну то не потрібно скептичні пости писати і негативно ставитись до подібних тем, а одразу по полочкам професійно розкладати проблему. Можна пояснити детально чому і як це відбувається і що робити, аби такого не було?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сань, ну то не потрібно скептичні пости писати і негативно ставитись до подібних тем, а одразу по полочкам професійно розкладати проблему. Можна пояснити детально чому і як це відбувається і що робити, аби такого не було?

 

Не вижу смысла. Вы всё равно лучше всех всё сами знаете. Я как то пытался и не раз. Теперь желания нет. Так что голову от трещин спасёт  только динамометрический ключ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ну тоді питання залишається актуальним. Може є хтось ще, хто міг би пояснити детально чому так відбувається і як цього уникнути?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Юра, в инструкции все давно расписано!
39c4ac6s-960.jpg

надо затягивать свечи не больше 19 Нм и все будет ок!

Конструкция этих головок такова, что вокруг всех свечных резьб проходит рубашка охлождающе жидкости…и тонкостенный метал в этих местах… Стоит перетянуть и образуется трещина по свечной резьбе

 

вот тут последствия перетянутости свечей!

http://mikrob.ru/viewtopic.php?t=159154

http://forums.drom.ru/nissan-x-trail/t1152012239.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мені завжли свічки міняв електрик - там не все так просто зняти для заміни - на СТо всі вкурсі різиби і це не тілько по Нісану.

Share this post


Link to post
Share on other sites

с дури можно и .. сломать.

мануал говорит столько-то Нм, а там уже ваших рук дело.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.