tonchik

Обслуживание, установка ГБО v.2

Recommended Posts

 

 


самі газові форсунки не вічні і ймовірно на 30к потребують заміни

 

глупость.

Ты сначала прокатай 30 к, а потом посмотришь когда их надо менять... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Niralax, ти вирішив питання з посмикуваннями, що було? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мы все немножко увлеклись. 

Данная тема сугубо для технических деталей. 

http://x-trail-club.com.ua/index.php?/topic/2634-flud-na-temu-gbo/ вот тут все дискуссии/мнения/приколы и так далее.

Все что было "а-ля поговорить" унес отсюда. 

Давайте больше не будем тут разводить вот это самое)))  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сьогодні заїхав і переналаштував з 4500 на 3200 перехід на бензин. Дякую за поради. 

Это по трассе на бензе ехать придется?

4500 - много, 3200 - мало. 3500 - 4000 в самый раз imho (т.е. чуть больше, чем обороты, соотв. крейсерской скорости на высшей передаче на трассе).

Емкость бака - отдельная история. В мой пустой 54 л в норме влазит 48-49. Плотность жидкости от температуры настолько не зависит, конечно, а вот давление газа растет пропорционально температуре. В среднем зимой влазит на пару литров больше, чем летом. Еще 1 фактор - конденсат, из -за которого эффективный объем бака уменьшается. Явление временное, он постепенно вымывается (но заправки, на которых такое замечено, лучше избегать).

Зазоры выпускных клапанов я регулирую раз в 30 тыс., как правило оказываются маловаты.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Сьогодні заїхав і переналаштував з 4500 на 3200 перехід на бензин. Дякую за поради.

 

Это по трассе на бензе ехать придется?

4500 - много, 3200 - мало. 3500 - 4000 в самый раз imho (т.е. чуть больше, чем обороты, соотв. крейсерской скорости на высшей передаче на трассе).

Емкость бака - отдельная история. В мой пустой 54 л в норме влазит 48-49. Плотность жидкости от температуры настолько не зависит, конечно, а вот давление газа растет пропорционально температуре. В среднем зимой влазит на пару литров больше, чем летом. Еще 1 фактор - конденсат, из -за которого эффективный объем бака уменьшается. Явление временное, он постепенно вымывается (но заправки, на которых такое замечено, лучше избегать).

Зазоры выпускных клапанов я регулирую раз в 30 тыс., как правило оказываются маловаты.

А где ты их регулируешь?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Саня контактами поделился, могу в ЛС кинуть

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 


могу в ЛС кинуть

И мне, плиз. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отписал всем интересующимся

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 


4500 - много, 3200 - мало. 3500 - 4000 в самый раз imho
хто як давить на гашетку... У мене по трасі рідко більше 3к. При звичайному рухові, без обгонів - 2500 при 110кмг.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мне тоже контакт где клапана можно отрегулировать.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 


2500 при 110кмг

:blink

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ну що, перші негативи від ГБО )))

 

1. Зовсім не зрозуміло, як і скільки має влазити в бак. Якщо з бензином все чітко, знаєш свій об'єм, знаєш залишок, то з газом повна нісенітниця. Бак 55л. Має влазити не більше 46. То на БРСМ залили до повного 53. Насварився, наступний раз компенсували 10л грошима, але чомусь до повного вже вийшло лише 40. Сідаю в машину - одна поділка не горить, очевидно спецом не долили до повного, щоб не показати, як намахує їх колонка. В Києві у пустий бак влили 43л. Подивлюсь, скільки на 43л проїду...

2. При рухові інколи з'явились поодинокі ривки, як ніби на секунду перестає поступати пальне в двигун. І потім відпускає. По відчуттю - ніби позаду машини хтось на тросі гальма нажимає... Що з цим робити???

3. На станції мені сказали, що клапана ВЖЕ можна їхати і регулювати, бо при переході на газ у них мають бути інші зазори. Та й взагалі, з пробігом 84к і 4 роки вже варто заглянути туди... Що скажете?

1. В бак влазить дуже по різному. Рівняння з декількома змінними.

1.1. Якщо в тебе вже є залишки газоліну, рідкого на дні баку, то об"єм вже менший. Коли його буде в баку багато, то їдеш до газовщикив і вони його зливають.

1.2. В більшості випадків адекватно налагодити (оттаировать) показники світлодіодів які показують залишок газу в балоні - бублику не виходить. Краще це робити з нотіком на заправці, заливаючи по 5 л газу і при певній відомій кількості газу в балоні (починати з порожнього), по поточному тиску газу в програмці засвічувати потрібний світлодіод. Буде набагато точніше, але все рівно не порівняти з показниками бензинового датчика. Висновок : найкраще забити на показання світлодіодів, і при кожній заправці скидати добовий рахівник пробігу. Це дозволяє контролювати витрату газу, вчасно відчути або заправку яка намахує, або проблему з витратою в авто.

1.3. Ніколи не задуватися "повільно". Зупинити цю брехню. Шланг заправочний в середині має два шланги. По одному зріджений газ ллється в балон. По другому повертається газ в газоподібному стані назад. Це по технології так має бути. Бо газ рідкий не зможе "піджати" газ випаруваний. Але якщо заправляють повільно (роблять навмисно, понижуючи робочий тиск компресора або вже мало газу в балоні на заправці), то залитий газ випаровується і повертається назад в колонку. А ви за нього заплатили, від порахований колонкою. Так виходить 48 літрів в 43 літровий балон на трасі Київ-Одеса заправка ОККО з власного досвіду на попередньому авто. Якщо таке буває в ОККО, то у всіх інших тим більше.

1.4. Заправлятися "до повного" вкрай не раджу. В 80% заправок отримуємо пункт 1.3. Чим ближче до повного тим повільніше качає і більше повертає назад. З якихсь невідомих причин, останні два-три роки, більшість заправок знизила робочій тиск заправки з 16-18 на 12-14 а то і нижче. "Відсікач", трескотня , як факт повного баку при цьому виходить вкрай рідко. В більшості випадків заправщик бачить що в баллон нічого вже не качається а просто крутить по кругу, випаровується і відбирається трішки додає і знов випаровує і т.д. В залежності він бар"єру совісті це припиняється раніше чи пізніше. Висновок: заправляти до повного тільки на трасу на заправці де у вас гарантовано нормально спрацьовував відсікач. Інакше прикинути 40-50-60 літрів задути і не гратися "до повного" 3-5 літрів.

2. Це так звані "провали". Їхати до газовщиків, сідати з нотіком в авто, кататись, ловити цей момент, цю ямку, і хай виправляють, регулюють, або в налагодженнях мізків газових, або ще в них там методи є.

3. Так на газу краще щоб зазори були трішки більшими. І не знаю як в Т31, а в Т30 гідрокомпенсаторів нема. Тому регулювати клапани бажано, особливо якщо є часті тривалі пробіги по трасі, коли клапани довго перегріті. Але наприклад мій двигун коли розібрали, з пробігом 220000, то клапани були трішки підгорілі, але відшліфували і все, а от нагар від горілого масла був величезний і на поршнях, і на клапанах. Може цей нагар і захистив їх. Як на сковорідці сільській, до 2мм скорина. Клапана "по правилу" в нас регулювати дуже дорого. Бо дорогі циліндрики. Але мені робили без них, граючись я так зрозумів з ніжкою клапана. 

 

Перехід на бенз при 3200. Може бути. В Т31 напевно є 5 передача на автоматі. Тому оберти при 110-140 км/г там менші ніж на Т30 на 4 передачі бо 5 нема. Я про автомат коробку.

Але, якщо шустро їздити, то перехід через 3200 по місту короткочасно дуже частий. Будуть відчутні моменти переходу, при чому саме тоді коли це непотрібно. Різке прискорення, незначне для обгону і т.д.

 

Бажано перевірити ВВ проводи та свічки, на газу вони більше навантажені, тому що збільшується час горіння свічки для запалювання газу. На попередньому авто я саме цю проблему мав.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ну що ж, як і говорив - ГБО встановлював з додатковою метою дослідження питання варто воно того чи ні. 

Перших 10к майже пройшов. 

Десь тисячі дві тому з'явився цікавий момент. При стоянні на світлофорах, при включеному режимі D варіатора і вижатих гальмах, ми маємо біля 750 обертів на тахометрі. У мене ж перших пару секунд в районі 750, потім падає до 600, а через ще 5 секунд може впасти до 500. І потім ніби намагається ще нижче впасти, труханить двигуном, машина труситься. 

А сьогодні взагалі трапилась біда... Біля гаражу завів авто, без перестанку короткими "піками" пищить датчик газу, двигун труханить ніби всього 2 циліндра працює. У мене не було часу, то я просто загнав авто в гараж з цими симптомами і закрив гараж. Завтра буду розбиратись.

Перемикання з газу на бензин не змінило ситуацію... Здається мені, що мої дослідження ГБО будуть цікавими з сьогоднішнього дня. Ну і ще цікавіще буде досліджувати економіку ремонту після ГБО ))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

хм.. не факт що газ...

Саме смішне те, що вранці завівся без жодних нарікань і працює ідеально. Що б це могло бути?

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 тис. Проїхав. Пищить може бо встановлено межа пробігу до заміни фільтрів. Та й поведінка авто дуже нагадує про це.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ну що, за день відбулось наступне. На бензині труханить, ніби троїть двигун. На газ перемикаю - все працює ідеально. Але при цьому ГБО при старті декілька раз видає інший сигнал, не такий, як завжди... Ваші думки? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кажется мне проблема сразу в двух-трех плоскостях.

- Засрались бензиновые форсунки скорее всего

- коррекция ЭБУ перестроилась под газ, 

на бензине хоть изредка катаешь ?

 

При стоянні на світлофорах, при включеному режимі D варіатора і вижатих гальмах, ми маємо біля 750 обертів на тахометрі. У мене ж перших пару секунд в районі 750, потім падає до 600, а через ще 5 секунд може впасти до 500

 

Проведи следующий тест:

1) прогрей двигатель до рабочей температуры

2) Включи P

3) Затяни ручник и не глуши двигатель

5) Не нажимай педаль тормоза

5) При закрытых стеклах одновременно нажми две-три кнопки закрытия стекол в режим закрытия! и подержи не отпуская их так 10-15 секунд. Понаблюдай

          - Если начнет трусить значит что то с двигателем (адаптации газа, клапана, смесь и т.д. )

          - Если не начнет - то подсос воздуха в вакууимный коллектор .

Share this post


Link to post
Share on other sites

форсунки, свічки, каталізатори, ВВ провода, бензонасос

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Доктор, у меня что то болит внутри... Что это может быть? Какие могут быть последствия  и как это лечить.

- Это может быть все что угодно. Последствия от такой болезни могут быть самые разнообразные. Лечить можно разными способами.

- Спасибо, доктор!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ну на сколько мне известно, то проблема быладно проще. Юра опиши для людей.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lozferok, обожнюю такий конструктивний підхід! Дякую за детальні поради. В принципі, ти був правий:

 

 

     - Если не начнет - то подсос воздуха в вакууимный коллектор .

 

 

По факту - злетів шланг від датчика повітря до редуктора. По словам майстра - мозок не бачив постачання повітря і суміш забивав більше киснем, чим пальним, тому починались приколи з двигуном.

На профігазі в Києві цей момент усунули, перелаштували карту і все стало нормально.

Залишилось посіпування при швидкості від 100кмг і більше. Буду шукати - або свічки, або форсунки залипають... 

 

Всім дякую за поради і підтримку.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.