well-wisher

Пользователи
  • Content count

    516
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

well-wisher last won the day on October 22 2016

well-wisher had the most liked content!

About well-wisher

  • Rank
    кандидат в Гуру форума
  • Birthday 07/09/1974

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Житомир
  • Автомобиль
    T30, АКПП, 2002
  • Имя
    Олег

Контакты

  • Skype
    well-wisher-vls

Recent Profile Visitors

509 profile views
  1. Задняя подвеска.

    дешевше
  2. Передні важелі

    Переробив важелі. Зрізали, так щоб залишилося 16 мм, та розточили під шарову. з 34 мм до 36 мм. Обидва майстра сказали що важіль дуже якісний і тому ця переробка не вплине на надійність. Показали подібні важелі від інших машин, там є такі самі варіанти з заводу. ось фото https://photos.app.goo.gl/gy5CjKGm1tewA96M7
  3. Задняя подвеска.

    Я тільки замінив сайлетблоки підрамника. Поставив фебест. Сподіваюся походять. Багато чого ставлю цієї фірми. Щось ходить, щось не дуже. Але ще залежить від якості установки. Наприклад заміна передніх сайлентів на ричагу, якщо неправильно зроблена, то вилітають за 5000 тис. Їх просто крутить а далі розриває.
  4. Мені не горловину, вона ціла, їй нічого нема. Мені метал чи що в нас там видалили що в лючку. Бачиш там нічого нема. Діра. От мені і треба те. Або щосььпридумати. Там гумову воронку натягнули на горло, д мали якось закріпимо, розтчгнемо, але якось нк виходить, довго думать треба як. Тому я думав знайти щось ближче до рідного або те що підійде. Знайшов, ось цю "чашку".
  5. Ось що маю зараз https://photos.app.goo.gl/nuQzPP8JAnJe5eoW9
  6. Молдинги дверей

    Ось як я закріпив молдінги дверей, не маючи повного набору рідних кріплень. https://photos.app.goo.gl/PVrUU1ffMeq9WQwp8 На швидкість не впливає :) Тримаються добре. Отвір у дверках овальний 8мм, тому молдинги сверлили теж 8мм.
  7. Доброго дня. Підкажіть будь ласка рішення. Навколо заправочної горловини вирізали все. Згнило. Чим можна замінити? Від чого підійде? Бажано пластикове рішення. Дякую.
  8. Доброго дня. Шукаю кріплення, за допомогою яких кріпляться молдинг. Дверей, знизу, на т30. Потрібні всі. Молдінги є. Якщо є рішення чим замінити, теж з задоволенням розгляну. Заздалегідь дякую.
  9. Гнилі пороги/ задні арки

    Доречі, поки в мене розібраний салон, крила, то кажіть кому що сфотографувати, щоб були фото на майбутнє.
  10. Гнилі пороги/ задні арки

    Дякую за контрольні розміри. Спробую перевірити. Зварювальник сказав що з машини робимо танк т34 :) Як кажуть рубці прикрашають мужика :) Після того що я побачив як ми її розвбрали, я погоджуюсь на будь які експерименти. Для мене зараз головне аби крепко і надовго. Доречі, пороги в нас 0.8-1.0 десь. Я замовив, мені повигінали з 1.5 оцинковані. Бомба виходить.
  11. Гнилі пороги/ задні арки

    https://photos.app.goo.gl/L5x2fk2qnuwKGmda6 Оновив фото. Вже частково поварили. Зробили стакана та майже пороги. Зняли крила передні. Є тріщини. Що ще перевірити, читав що є проблеми з передніми стаканами. Як і де їх знайти аби позавалювати.
  12. Гнилі пороги/ задні арки

    420 грн. Є в неті і за 352. Це задні. З передніми важче. Задні вже купив на розетці.
  13. Гнилі пороги/ задні арки

    можна координати та фото , що воно таке. Бо пороги мні вже виготовили з оцинковки 1.5 мм. Все інше майстер буде варити звичайним металом, потім обробило цинковою грунтівкою. Але каже важко повторити форми, багато згнило. То якщо він ще не почав, зараз поїду дивитися, і буде фото ремонтних деталей, то я йому покажу, може щось скаже купити. Дякую. Мене ще цікавить , яка причина такого вигнивання з однієї сторони? Може десь щось занікає чи забиває водою, то після ремонту треба звернути увагу? Одне місце знайшли, навкого заливної горловини, але то не все. Де ще ?
  14. Гнилі пороги/ задні арки

    Мої проблеми: https://photos.app.goo.gl/UnjEvvPdPWy3bPKt6 Хто і що порадить?
  15. Траблы с заводкой на тёплом моторе

    В мене повторюється подібна картина. Допомагає наступна дія. При включені запалення, не заводити двигун, виключити запалення і включити знову. При цьому насос вдруге докачує паливо в систему з баку і тоді авто заводиться з пів тику. В мене віддалений старт встановлений, так от зимою заводиться з першого разу, навіть в лютий холод, а от зараз жарко, то може завестися з 2 чи третього разу. Тому коли заводжу то так роблю. В принципі таке саме було в мене на попередній автівці. Таке мені сказали робити на якомусь сто. Пояснили, що коли жарко, десь утворюється корок з парів палива , і насос не може його прокачати з першого разу. Пояснення звичайно якесь ліве, але метод працював і працює :) буде час і натхнення, розберуся детальніше що воно за магія :).