Львівський

Пользователи
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

About Львівський

  • Rank
    Общительный X-Trailовод

Информация

  • Город
    Львів
  • Автомобиль
    Без
  • Имя
    Лютий укр
  1. Фрілендер 2 мав проблеми з електронікою. Взагалі ренж і ленд ровери одні з найменш надійних машин, погугліть, особливо ренджі. Але зате, кращі по прохідності, Статус).
  2. Т-32: плюсы и минусы новинки

    Чи відчуваєте різницю між 2.0 і 2.5? Багато оглядачів пишуть що різниця дуже несуттєва , оскільки варіатор згладжує. В мене по трасі 6.5 в середньому, буває навіть 5.6 ))) це якщо спокійно. Раз дико спішив, швидкість була 140-180 + дуже агресивний стиль. Показало 10 л. Ну але такий формат їзди швидше виняток для мене. Середній розхід, недавно їздив в Буковель, вийшов 7.0. Але це з зупинками, пару разів катався по грунтовках, дряпався вверх в Ворохті і тд.
  3. Якщо 14 рік то це вже рестайл. Тобто немає 2.0 дизель, тільки 1.6. Фрілендер розглядав, в друзяки такий. 3.6 бензин по моєму... не сподобався інтерєр, привіт 70-ті. Колеос новий ,дорожчий явно і занадто солідний ,як на мене. В 14 році не памятаю який він був
  4. Щодо віку, не впевнений. Це швидше стан душі)))). Є такий клуб https://autotourism.org.ua/ так там народ дуже різного віку. Зараз в Грецї, 32 екіпажи. І годікі)) тут ні до чого, хоча певний вплив мають, проте не вирішальний. Мій близький друг, через місяць кудись рве на 5-10 днів. А інший вже 7 років за межі області не виїжджає.
  5. Сумно. Думаю, це тенденція глобальна для всіх клубів. Бо заглянув на попередній автофорум, там теж щось затихло. Виняток клуб 4*4, але з ними ікс далеко не заїде))) Я думаю, можна писати сюда якщо хтось планує якусь поїздку, а бажаючі, якщо такі будуть, зможуть приєднатися.
  6. Дійсно щось немає тут поїздок((. На попередньому форумі ( машині) пів уа обїздив і в Білорусію проїхав з клубом. На Іксі теж вде трохи поїздив Карпати, Закарпаття і тд вдоль і впоперек. Знаю багато гарних місць. Правда люблю трози сунутися на позашлях. ( клятий передній звіс, пару разів задівав). На наступні вихідні планую в район Шацька, якщо що давайтеся чутися В серпні, якщо вийде по роботі моде рвану південь, схід поколешу А також короткі виїзди роблю в єс Якщо ж ідеї, пишіть
  7. Ну что, полноприводные...

    Трейл
  8. Ну что, полноприводные...

    Скучаю, на роботі. Ось кинув пару фоток ще з літніх пригод))
  9. Новый форум!

    А як щодо сторінки у фейсбуці?? Я знайшов тільки СанктПетербург і Англійську)) Я думаю у форматі ФБ була би швидша реакція на запитання і тд.
  10. Не настільки часто виїжджаю на бездоріжжя. 1-3 рази в рік. А по Львову з вузькими вулицями на немаленькій машині парктроніки не лишні. І як я казав, сподобався))))
  11. Отже, накінець взяв))). AcentaNavi 2.0 cvt, awd. Відгук опублікував в розділі « допомога з вибором, купляти чи ні». Так що приймайте))). На попередній машині часто їздив на зібрання клубу))) раз навіть в Білорусію). Про себе, звати Олесь. Лікар-кардіолог. Львів
  12. Оскільки сам постійно читав відгуки, то залишаю і свій, можливо комусь допоможе при виборі. Домвід або володіння або тривалого користування: VW polo, Nissan Note, Subaru Forester, Audi A3, Audi Q7. Мої критерії: Кліренс не менш 190 Повний привід Прайс оптимально 30, макс 40 Оскільки машини часто не міняю - бренд і надійність Левова доля авто відпала тільки по цим критеріям. По машинах які розглядав: Міцубіші аутленедер -тупо не сподобався)), Мазда СХ 5 - оверпрайс, кліренс, ніяка навіть на легкому бездоріжжі, і дико бісить панель яка стирчить по середині))) В ауді вони ховаються. Хонда СР V, достойна машина, але цінник... Форд Куга, вважаю дуже достойна машина за свої гроші!!! Прийомиста, звукоізоляція супер, багато непоганих наворотів. Але ніхто з менеджерів не знав кліренсу( один сказав 16, другий через тиждень 20, на сайті інфи немає, на форумах теж різна інфа), не хотів дизель. І взагалом в порівнянні з всіма описаними мною машинами Куга виглядав якось дешево, не було вау ефекту)). Але знову ж таки за 27 т, дизель, автомат, привід і тд - непогано. Тойота РАВ 4, кліренс 18, дууууууже жостка ходова ( це певно сновний мінус для мене) Субару форестер, непоганий варіант, але замало паркувальних технологій як для немалої машини, мех ручник і ключ - явний архаїзм в 2018р Тепер по машині: звичайно що позитву набагато більше, але зупинюся на мінусах: дещо зажорстка ходова, можливий ідеальний баланс між керованістю і мягкістю, але хотілося би трошки мякшою. Куга, форестер і рав явно жорсткіші ще. Низька деталізація камер, в нічний час, також в горах коли розвертаєшся між урвищем і лісом)) не завжди можна оцінити габарити каменя і побачити межу де закінчується дорога, в Ауді тут на порядок краще. Взагалі камери дуже класна штука, в вузьких дворах, на круговому огляді проектується рух машини і знаєш чи влізеш. На крутих гірських підйомах, коли перед капотом небо, а з боків колія для Уралу, можна не висовувати голову в вікно а просто дивишся на камеру ( знову ж таки - деталізація). Акустика Bose -незле в 10 разів краще ніж в Куга, Рав чи Форестер в сер компл., але чомусь очікував краще. І так не знайшов ще 2 динаміків)))) Мало бути 8, я бачу 6+ сабвуфер, спитаюся менеджера на ТО)) Розчарувала відсутність системи контролю тиску в шинах і електрообігрів лобового ( в Кашкаї все це є(( На 140 чути сильно аеродинамічні шуми, хоча взагалом шумка непогана. Враховуючи вартість КУ7, тут вона явно не в стільки разів гірша. Розхід коли дряпався по мокрій траві з пробуксовками в лок режимі вгору в Карпатах - 37л)))) При спуску із системою допомоги 45 А так 11- 13 по місту 7-8 по трасі. І це обкатка, правда їжджу спокійно. Динаміка, нормальна, скажем так, для мене цілком достатня. Хто любить рвати з місця і шалений драйв, це не Ваш вибір. В принципі всі машини на варіаторі не для цього. Взагалом чому взяв Хтрейл 1 Тупо сподобався)) 2. Єдина машина за 30К яка мала систему кругового огляду і преміум акустику Все вищенаписане є моєю субє'ктивною думкою
  13. На що пересідаємо після Ікса?

    Я катався, трошки. Якщо ще актуально. В близького знайомого є, і за кермом неодноразово.