Львівський

Пользователи
  • Публикации

    10
  • Зарегистрирован

  • Посещение

О Львівський

  • Звание
    Водитель

Информация

  • Город
    Львів
  • Автомобиль
    Без
  • Имя
    Лютий укр
  1. Новый форум!

    А як щодо сторінки у фейсбуці?? Я знайшов тільки СанктПетербург і Англійську)) Я думаю у форматі ФБ була би швидша реакція на запитання і тд.
  2. Не настільки часто виїжджаю на бездоріжжя. 1-3 рази в рік. А по Львову з вузькими вулицями на немаленькій машині парктроніки не лишні. І як я казав, сподобався))))
  3. Отже, накінець взяв))). AcentaNavi 2.0 cvt, awd. Відгук опублікував в розділі « допомога з вибором, купляти чи ні». Так що приймайте))). На попередній машині часто їздив на зібрання клубу))) раз навіть в Білорусію). Про себе, звати Олесь. Лікар-кардіолог. Львів
  4. Оскільки сам постійно читав відгуки, то залишаю і свій, можливо комусь допоможе при виборі. Домвід або володіння або тривалого користування: VW polo, Nissan Note, Subaru Forester, Audi A3, Audi Q7. Мої критерії: Кліренс не менш 190 Повний привід Прайс оптимально 30, макс 40 Оскільки машини часто не міняю - бренд і надійність Левова доля авто відпала тільки по цим критеріям. По машинах які розглядав: Міцубіші аутленедер -тупо не сподобався)), Мазда СХ 5 - оверпрайс, кліренс, ніяка навіть на легкому бездоріжжі, і дико бісить панель яка стирчить по середині))) В ауді вони ховаються. Хонда СР V, достойна машина, але цінник... Форд Куга, вважаю дуже достойна машина за свої гроші!!! Прийомиста, звукоізоляція супер, багато непоганих наворотів. Але ніхто з менеджерів не знав кліренсу( один сказав 16, другий через тиждень 20, на сайті інфи немає, на форумах теж різна інфа), не хотів дизель. І взагалом в порівнянні з всіма описаними мною машинами Куга виглядав якось дешево, не було вау ефекту)). Але знову ж таки за 27 т, дизель, автомат, привід і тд - непогано. Тойота РАВ 4, кліренс 18, дууууууже жостка ходова ( це певно сновний мінус для мене) Субару форестер, непоганий варіант, але замало паркувальних технологій як для немалої машини, мех ручник і ключ - явний архаїзм в 2018р Тепер по машині: звичайно що позитву набагато більше, але зупинюся на мінусах: дещо зажорстка ходова, можливий ідеальний баланс між керованістю і мягкістю, але хотілося би трошки мякшою. Куга, форестер і рав явно жорсткіші ще. Низька деталізація камер, в нічний час, також в горах коли розвертаєшся між урвищем і лісом)) не завжди можна оцінити габарити каменя і побачити межу де закінчується дорога, в Ауді тут на порядок краще. Взагалі камери дуже класна штука, в вузьких дворах, на круговому огляді проектується рух машини і знаєш чи влізеш. На крутих гірських підйомах, коли перед капотом небо, а з боків колія для Уралу, можна не висовувати голову в вікно а просто дивишся на камеру ( знову ж таки - деталізація). Акустика Bose -незле в 10 разів краще ніж в Куга, Рав чи Форестер в сер компл., але чомусь очікував краще. І так не знайшов ще 2 динаміків)))) Мало бути 8, я бачу 6+ сабвуфер, спитаюся менеджера на ТО)) Розчарувала відсутність системи контролю тиску в шинах і електрообігрів лобового ( в Кашкаї все це є(( На 140 чути сильно аеродинамічні шуми, хоча взагалом шумка непогана. Враховуючи вартість КУ7, тут вона явно не в стільки разів гірша. Розхід коли дряпався по мокрій траві з пробуксовками в лок режимі вгору в Карпатах - 37л)))) При спуску із системою допомоги 45 А так 11- 13 по місту 7-8 по трасі. І це обкатка, правда їжджу спокійно. Динаміка, нормальна, скажем так, для мене цілком достатня. Хто любить рвати з місця і шалений драйв, це не Ваш вибір. В принципі всі машини на варіаторі не для цього. Взагалом чому взяв Хтрейл 1 Тупо сподобався)) 2. Єдина машина за 30К яка мала систему кругового огляду і преміум акустику Все вищенаписане є моєю субє'ктивною думкою
  5. На що пересідаємо після Ікса?

    Я катався, трошки. Якщо ще актуально. В близького знайомого є, і за кермом неодноразово.
  6. Буду брати X-Trail

    Дякую. Певно поставлю. Ручки планував, а ось на морду вже грошей не вистачає. Щось поза 10т хочуть. Може не в од зроблю пізніше.
  7. Буду брати X-Trail

    Завтра післязавтра, буду замовляти допи. Щодо захисту двигуна, гуляє в неті інфа про перегрів двигуна коли стоїть захист і сітка на радіатор. В хтрейлі таких проблем не виникало, коли це все поставити?? Я просто думаю, що інженери ніссана, може свідомо не ставили всього цього... чи дороги в них не такі)) в скільки забере кліренсу?
  8. Буду брати X-Trail

    Знову я зі своїм)). Вирішую щодо додаткового обладнання, і ось деякі запитання відповідь на які можуть знати тільки власники. 1. Захист двигуна, пластиковий, можна поставити метал , ориг і не оригінальний 2000/4000 грн + робота. Але краде зараза 1 см. В принципі виКарпати вибираюсь частенько. До речі, кому цікаво, звертайтесь. Обїздив гори вдоль і. ..... тре буде комусь щось порадити, звертайтесь) 2. Захист радіатора, сітка? 2. Омивач камери заднього виду 3. Блокування кпп, на всіх попередніх машинах мав, але зараз думаю. І так каско буде, а ціна 10т на рахунок безшумки вирішу пізніше 4. Заміна галогенів на лед, певно теж відкладу, встигнеться якщо будуть якісь практичні поради з життя, так би мовити, то буду вдячний
  9. Буду брати X-Trail

    Я)) Дякую за коментарі. Вирішив брати нову.
  10. Буду брати X-Trail

    Доброго вечора всім!!! Щоб не плодити іншу тему. Продав свого єнота, перелопатив тонну машин, тестдрайвив, форуми і тд, але серцю не накажеш.... хочу трейл. Розглядаю новий т32 з салону комплектація AcentaNavi 2.0 , але бачу дуже багато бу з США. Економія майе 10т. Для мене це суттєво. Чи будуть якісь міркування з цього приводу? Наперед вдячний