Omni

Модераторы
  • Content count

    90
  • Joined

  • Last visited

About Omni

  • Rank
    Опытный X-Trail-овод
  • Birthday 03/19/1981

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Київ
  • Автомобиль
    Rogue
  • Имя
    Толік

Recent Profile Visitors

500 profile views
  1. Дивлячись, що для Вас є проблема. Доставили звичайно, "без переплат" ;) Встановлення потребує перепаковки роз'ємів. Просто втикнути як є - не самий кращий варіант.
  2. Пересипав голову на плату з DSP. Плати досить різні (прийшлося трохи паяльником попрацювати): Візуально змінилися меню Amplifier: Перше враження - треба брати з Built-in DSP! Саб реально качає. При чому тепер можна зробити так, щоб ну дуже качав ... аж гремить все :)) Але ще прислухаюся. Шукаю до чого придратися. Вивів від прикурювача, через понижаючий напругу модуль (з 12В на 5В), живлення на WiFi роутер. І заодно "+" прикурювача завів на АСС голови. Тепер голова оживає разом з розеткою, незалежно від того - запущений двигун, чи ні. Наприклад, просто двері відкрили. Тухне коли "гасне" розетка. Тобто тепер, коли з машини виходиш, приходиться вимикати ... поки що звикаю ;)
  3. Вітаю. 1. Так, вмикається. 2. Так, тільки в режимах запалення/заведена. 3. Лежить плата з Buil-in DSP вже місяць-півтора - ніяк руки не дійдуть розібратися.
  4. Дякую, що втрутилися. Я не осмілився видалити :)
  5. Русификация приборки => https://x-trail-club.com.ua/topic/3112-русификация-приборки/ Ключи => https://x-trail-club.com.ua/topic/3088-ключи-к-rogue/ Группа в телеграм => https://x-trail-club.com.ua/topic/3113-группа-nissan-rogue-в-телеграмм/
  6. Там балаган :) Я більше 2х тижнів не протримався. Але для оперативного вирішення питань - норм.
  7. Русификация приборки

    Відповіді по ключам перенесені у відповідну тему:
  8. Omni з днем народження!

    Дякую! :)
  9. Виокремив теми: - ГБО на Rogue - Карты Европа+Украина для штатного Головного Устройства Rogue - Датчик дистанції (ICC Distance Sensor) [DTC: C1A12]
  10. ГУ от Incar

    Із того, що я бачу на фотках - ГУ не розрахована на те, що ще є зовнішній підсилювач. І як наслідок - не вміє його вмикати. Це вирок. Якщо 14 днів не пройшло - здайте її і забудьте. Звісно ж, можна придумати "костиль" - самому вмикати підсилювач ... або поставити реле з алгоритмом: завівся двигун - увімкнувся підсилювач (незалежно від того, увімкнена голова чи ні). Але це вже колхоз буде. Ну або відкрити голову і на платі знайти вихід відповідний, і вивести його позаду на корпус. Але це вже "прощавай гарантія". Плюс знайти виконавця. ... і виходів лінійних нема. Ті виходи що на схемі - вони вже підсилені (45Вт). Їх не можна на підсилювач BOSE пускати. Висновок: здати назад і забути.
  11. Вітаю. 1) на НЕзаведеній машині я чую. Ті хто не в курсі, що треба чути, підсаджуються в машину і не чують :) Деякі, навіть після "ну ти послухай" - все рівно не чують. На заведеній машині я не чую. Звісно, якщо голова увімкнена. Вимкнена голова вимикає підсилювач і на динаміках пусто. 2) можна. В мене вимикається. Беруші? :)) Шуткую. Розказуйте, що ставили, як підключали, як нарушали :)))
  12. ГУ от Incar

    Погуглив - не знайшов схему підключення. Знайшов на подібні Incar'івські. Наприклад, 7120. Поки що роблю висновок, що ГУ банально не вміє включати підсилювач BOSE. В рідній голові є вихід, яким вона вмикає підсилювач - пін 1 - коричневий провід. (біля товстого 19го піна - синій провід) Якщо цей контакт нікуди не підключений, то підсилювач BOSE мовчатиме, і як результат - звуку нема і не буде. Ну і звук треба знімати не з вбудованого підсилювача голови, а з лінійних виходів. Скидайте схему підключення - наліпка на голові з розпіновкою, щоб вже поставити остаточний діагноз. (можна на пошту omniforum(собака)gmail.com )
  13. Повідомлення про ГУ от Incar виніс в одноіменну тему: