Nick Chebur

Пользователи
  • Публикации

    133
  • Зарегистрирован

  • Посещение

О Nick Chebur

  • Звание
    Спец по X-Trail

Информация

  • Город
    Київ
  • Автомобиль
    крокодильчик
  • Имя
    Ник

Посетители профиля

381 просмотр профиля
  1. гм, у мене було схоже після заміни колодок і дисків, походу трошки терлось
  2. у мене pioneer avic-F980 плюси: справді гарний звук, стабільна робота блютуза (принаймі з моїми Oneplus телефонами) мінуси: тормозний і застарілий інтерфейс, карти апдейтити платно і гемморно, кнопки аудіо на кермі глючать (хоча є підозра що це цілком проблема установки адаптера), відсутність андроид авто
  3. в євопейській версії у мене пищало, може десь є налаштування сигналу?
  4. підійде будь яка 2Дін що підходить по розміру лицьової панелі, або якщо існує перехідна рамка. Кнопки на рулі можна підключити через спец адаптер (у більшості європейських виробників такий існує), а якщо це китаєць, то навіть без адаптера можна, там кнопки через меню можна налаштувати.
  5. Замена подрулевого шлейфа т31

    брав з аліекспреса (наприклад https://ru.aliexpress.com/item/B5567-JG40D-B5567JG40D-B5567-JG40E-B5567JG40E-Nissan-X-Trail/32875503042.html?spm=a2g0v.10010108.1000014.2.d87b6440NtnyWv&pvid=a3783d3f-4c5b-4d62-a74e-adc02e0c9fe3&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.80878.000000000000000&scm-url=1007.13338.80878.000000000000000&scm_id=1007.13338.80878.000000000000000), замінив восени, досі працює нормально можна ще окремо сам шлейф взяти, це ще дешевше, але там гемморно блок цей розбирати щоб поставити
  6. Xenon. Часть 2.

    ксенон це ж не просто лампа, там ще окремий блок і всьо таке, тобто ставити самому все одно геморойно. А якщо поїхати до адекватних спеців, то поставлять звичайно без питань. Правда хз чи будуть в рідну лінзу ставити, чи все ж весь блок замінять щоб нормально працювало регулювання і прочє. За кордон звичайно можна, ніхто спеціально не перевіряє фари, а якщо вони нормально світять і відрегульовані, то ніхто і не буде туди лізти.
  7. у мене в місті зимою 12-12.5 л, літом 11-11.5 л, траса 100-120 км\год 9-9.5 л, до 140 км\год 10 л, якщо їхати швидше то там починає якось різко рости. Режим їзди трошки швидше від потоку і люблю зі світлофора вперед вириватись.
  8. У мене на одометрі вже майже 200 тис, і от тільки перший рижик з'явився на задній двері, весною думаю пофіксити. Та і в цілому думаю це не велика проблема. Про зчеплення нічого не скажу бо варіатор. А двигло 2.5 якщо обслуговувалось, то думаю до 500 тис. відходить легко, бо там запас по потужності достатній щоб його не крутити майже ніколи, а якихось болячок там наскільки я знаю немає. на 2.0 двигуні можуть бути проблеми при перезатягуванні свічок, на це треба дивитись. А так да, ніяких особливих дорогих проблем зазвичай не вилазить, якщо машину обслуговували і не мучили. Шумка справді не супер, хоча після того як по всьому багажнику пройшовся ущільнювачами, то стало нормально, а місця для задніх ІМХО з запасом, до криші як до неба, спинка регулюється, хіба що якщо водій 2м зросту, то ноги впритик будуть.
  9. а який ділєр? бо на кийавто мені не хочуть робити
  10. Т-32: плюсы и минусы новинки

    в германії пробував, але він реально юзлесс, хєр залізеш, місця навіть для мініатюрної дівчинки не вистачає, а багажника при цьому фактично не залишається
  11. Останнім часом якось сильно багато угонів машин і я почав думати про засоби які можливо допоможуть збільшити мої шанси залишитись на колесах. Один з таких засобів, який вважають достатньо ефективним, є GPS-GSM маячок\трекер. Проте їх на ринку дофіга, але інформації по ним не дуже багато, може хтось щось використовує, або може поділитись цікавою інфою? З того що поки нагуглив, є чуваки в полтаві які роблять наче пристойні девайси "ibag dakar pro", хтось про них щось знає? Дякую :)
  12. моє водійське під пятою стерлось до дірки і було брудне капець, вирішив викинути і купити нові, погуглив і брав у цих чуваків перед початком зими avto-kovriki. com.ua ворсовий, м'якенький, по формі і дірочкам для фіксації сіли ідеально, знизу резинове покриття, в комплекті навіть був килимок на тоннель (в моїх старих не було). В принципі звичайні коврики, якщо буде цікаво можу сфоткати.
  13. Т-32: плюсы и минусы новинки

    Нє, не купив, просто брав в прокат на час відпустки, цікаво було порівняти :)
  14. Т-32: плюсы и минусы новинки

    Ух покатав тиждень на новому іксі, купа вражень, з плюсів: Підвіска трошки жорсткіша, але на маленьких нерівностях значно комфортніша і тихіша Салон на голову краще, всякі оббиті шкірою м'які двері і на центральній консолі, приємне кермо, значно краща звукоізоляція. Багажник з електроприводом і відкриванням ногою ващє офігєнна штука. Розпізнавання знаків швидкості, контроль смуги, контроль сліпих зон реально прикольні і корисні речі. Автопарковка ржачна штука і справді працює, хоча буває стрьомно )))) Автоматичне дальнє світло ващє офігєнна штука, працює не абсолютно ідеально, але достатньо добре щоб їздити і балдіти. Для шторки багажника є спеціальне місце, в Т31 цього дуже не вистачає. з мінусів: Салон реально тісніший, хоча напевно до цього треба звикати Функція старт\стоп реалізована гівняно, порівняно з німцями де майже непомітно її роботу, тут тормозна фігня, краще відключити і не мучити машину. Магнітола це жесть, викинути і не жаліти. Третій ряд сидінь бєсполєзний.