Володимир Савченко

Т31(II).2,5 масло вмісто нісановського 5w40..?

Recommended Posts

T31(ll).2,5.2011р. Жре масло..Хочу зробить розкоксовку(хадовськими тюбиками)..Також хочу замінить рідне нісановське масло 5w40,на інший бренд,чи просто на тотал,бо більше йому довіряю,тому що возять прямо із європи(заливаю у скудіка)...Незнаю як правильно поступить..? Може хто щось підкаже..,бо вже їде криша...Дякую...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

1. Треба заспокоїтись. 

2. Встановити дійсну причину жору масла.

3. Ліквідувати жор масла.

4. Замінити рідне ніссановське масло на якісне масло іншого бренду з відповідними допусками виробника.

Упс.. підняв старі теми. Вам ще в лютому радили продіагностуватись у моториста? І що?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Пункты 2 и 3 поддерживаю однозначно !!! П 1,4 - как уж пойдёт. Надо к мотористу. Ни тюбики ни смена масла не помогут((

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
14 часа назад, c-cam сказал:

1. Треба заспокоїтись. 

2. Встановити дійсну причину жору масла.

3. Ліквідувати жор масла.

4. Замінити рідне ніссановське масло на якісне масло іншого бренду з відповідними допусками виробника.

Упс.. підняв старі теми. Вам ще в лютому радили продіагностуватись у моториста? І що?

 

14 часа назад, c-cam сказал:

1. Треба заспокоїтись. 

2. Встановити дійсну причину жору масла.

3. Ліквідувати жор масла.

4. Замінити рідне ніссановське масло на якісне масло іншого бренду з відповідними допусками виробника.

Упс.. підняв старі теми. Вам ще в лютому радили продіагностуватись у моториста? І що?

Та що...? Пока небуло часу заніматись своїм бегемотом..,бо їздять другі машини,виручає китаєць амулет(безвідказна машина)та скудік..Та ще й в бегемота негріє пєчка,вобщим одні проблеми..? Мені кажеться,що X-Treil..,-це сплошні понти,-да машина гарна і практична,але вже по відгуках бачу,що вже після 100к це уже  сплошні проблеми...??? Потепліло тепер буду заніматись...Відпишусь по результатах...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну, хз, понты ли.. 2002, 160тыщ км, и все в поряде.

Что купил, то и чини. Машина - железо, и имеет свой ресурс.

Могу так же написать, что амулет, судя по нкап тестам, совсем не безотказная))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну як мені кажеться,а може так і є,машини з 2000 і десь по 2008,получились самі удачні... Незнаю,може помиляюсь...У мене( робоча) фіат скудо 2,0jtd. 2000р.дизель,турбіна,- нестоїть,паше сутками,постійно з грузом..,- 300 тис.(якщо невідмотували),масло від заміни-до заміни,міняю через- 15тис. Машина ракета..А тут 2011р.,100тис., і куча проблем..???

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Не знаю не знаю. У меня т30 2002 года. 350 пробег (но подозреваю что отмотали пару раз). Состояние машины - пережила атомную войну)))))  но я поражаюсь живучести . Реально есть вещи при которых она и ехать то не должна была, а я в Крым или Буковкль ездил. Интересно как более новые машины такой негатив вызывают. Может просто надо СТО нормальное найти да что бы комплексно привели ее в порядок ... 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас


  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу