Nick Chebur

Гудіння при їзді накатом і стук в підвісці

Recommended Posts

Довго мене радувала машинка безпроблемним користуванням, але ніщо не вічно :)

 

проблема номер 1.

З'явилось підвивання коли їду накатом, особливо після великої швидкості. Зганяв на діагностику до ОД, вони кажуть що важко точно знайти причину, але точно гуде шків генератора. Пропонують замінити сам шків, натяжний ролік і пасок. По їх прайсу це звичайно нереальні гроші, але навіть при більш адекватних цінах це недешево.

Тому питання, хтось вже зтикався з такою проблемою? чи потрібно міняти всі три деталі одночасно?

 

 

проблема номер 2.

стучить при проїзді нерівностей, в ОД написали заміну правої рульової тяги, наконечника цієї тяги і втулки стабілізатора. В принципі тут все ясно, головне питання чи ставив собі хтось ці деталі від корейської контори CTR?

 

ПС ще в ОД рекомендували чистити радіатор сист. охолодження (хоча температура дигла у мене наче в нормі),

і ще сказали що треба змазати пильник рульової колонки, бо скрипить (поки не сказали я його не чув, а тепер чую і це бісить), хтось в курсі чи можна самому змазати?

 

якщо десь є вже топіки по моїм питанням, можна кидати ссилкою.

Дякую!

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

из того, что знаю - ремень Gates, он же и в оригинале - 500 грн, менять не сложно

гудит, скорее, ролик. с заменой не сталкивался еще

не факт, что менять нужно сразу все

CTR - точно ок! втулки стаба - оригинал онли, менять парой.

радиатор, как правило, чистят после сезона тополиного пуха

пыльник смазать можно самому, но почему ОД пожлобились смазать его при проведении диагностики - загадка

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

По 2-ой проблеме. Что-то стучало спереди  внизу при проезде неровностей после 45к пробега, поменял втулки стабилизатора по гарантии - перестало.

 

ОД впаривает всем чистку радиатора :). На мой вопрос как он чистит ,ОД объяснил : Снимают передний пластиковую решетку где лейбл Ниссан и откручивают верхнее крепление радитора мотора, Затем отгибают радиатор мотора во внутрь моторного отсека и щеткой на длинной ручке чистят  решетки радиаторов где достанет. Цена 200 грн. Если так просто, то можно самому сделать ;).

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 

проблема номер 1.

З'явилось підвивання коли їду накатом, особливо після великої швидкості. Зганяв на діагностику до ОД, вони кажуть що важко точно знайти причину, але точно гуде шків генератора. Пропонують замінити сам шків, натяжний ролік і пасок. По їх прайсу це звичайно нереальні гроші, але навіть при більш адекватних цінах це недешево.

Тому питання, хтось вже зтикався з такою проблемою? чи потрібно міняти всі три деталі одночасно?

 

Як може гудіти шків? Гудить підшипник генератора або натяжного ролика. На пасок треба дивитися або знати його пробіг. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

По первой проблеме. 

А точно гул связан с генератором? 

У вас какая коробка?  Вариатор?  

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@DeniusValiant, +1, чому така впевненість в генераторі чи шківові? Натяжіння при накаті не зменьшується, якщо у вас варіатор. Якщо ж варіатор, то після певних пробігів у коробки з'явиться гул при відпусканні педальки акселератора. Для тестування - станьте під якоюсь стіною, відкрийте вікно, щоб краще було чути звуки ззовні і при нажатих гальмах поперемикайте позиції варіатора. Опишіть, що почуєте. Ну це якщо варіатор )

Якщо ж механіка, то може бути сцепуха тощо. А ремінь на генератор в салоні так просто і не почуєш, хіба вже зовсім ролик свистіти буде і ремінь прокручуватись на мокрому ролику. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

З'явилось підвивання коли їду накатом, особливо після великої швидкості. Зганяв на діагностику до ОД, вони кажуть що важко точно знайти причину, але точно гуде шків генератора. Пропонують замінити сам шків, натяжний ролік і пасок. По їх прайсу це звичайно нереальні гроші, але навіть при більш адекватних цінах це недешево.

Тому питання, хтось вже зтикався з такою проблемою? чи потрібно міняти всі три деталі одночасно?

Не потрібно однозначно! До моменту встановлення причини. Не можна міняти тілки тому що "важко точно знайти причину, але точно гуде шків генератора".  В цій фразі такий набір парадоксів, що її не можна брати в якості вердикту. А підшипники ? Струпіца, підвісний? Не дивились? 

 

В принципі тут все ясно, головне питання чи ставив собі хтось ці деталі від корейської контори CTR?

Абсолютно нормальні запчастини. Тяги, шарові - якість у них хороша (якщо не підробку купите). 

 

ПС ще в ОД рекомендували чистити радіатор сист. охолодження (хоча температура дигла у мене наче в нормі),

Вірно. Потрібно періодично читстити. Можна на мийці аккуратно промивати. Це дуже корисно і для кондиціоненра і для охолодження. 

Температура двигла у ікса  в нормі майже завжди. Навіть коли щось не так. А от час від "норми" до "перегріву" дуже короткий. Побачити, що стрілка піднялась вверх трішки і там стоїть - це малоймовірно. Зазвичай вона просто вилітає вверх.  Не потрібно до цього доводити.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Грішу на шків, а не коробку, бо гуде виключно під зниження швидкості і моментально перестає гудіти як торкаєшся газу, до того ж чим швидше гальмуєш, тим сильніше гуде.

А сама коробка ніяких сторонніх звуків не дає ні в якому режимі, не пинається.

 

за відгуки про CTR дякую, якщо всі одобрили, значить можна брати і не паритись :)

 

а є десь мануал як і де змазувати цей пильник  рульового?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 


моментально перестає гудіти як торкаєшся газу, до того ж чим швидше гальмуєш, тим сильніше гуде.
то яка ж все таки коробка? варіатор чи механіка? 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

то яка ж все таки коробка? варіатор чи механіка? 

 

варіатор

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Довго мене радувала машинка безпроблемним користуванням, але ніщо не вічно :)

 

проблема номер 1.

З'явилось підвивання коли їду накатом, особливо після великої швидкості. Зганяв на діагностику до ОД, вони кажуть що важко точно знайти причину, але точно гуде шків генератора. Пропонують замінити сам шків, натяжний ролік і пасок. По їх прайсу це звичайно нереальні гроші, але навіть при більш адекватних цінах це недешево.

Тому питання, хтось вже зтикався з такою проблемою? чи потрібно міняти всі три деталі одночасно?

 

 

Дякую!

 

 

Непонятно. По идеи муфта генератора будет и на нейтралке гудеть (можно погазовать  - и послушать, как меняется звук.). Можно на х.х. нагрузить резко генератор (включить побольше потребителей - и послушать звук). Может и с ней проблема  - не спорю. А вот на ходу подвывание, скорей связано с чем-то , что задействовано только при движении. Как вариант ступичный подшипник. Хотя он гудит сильней при увеличении скорости. Вероятно стоит поднять машину, и покрутить каждое колесо - будет слышно, какое гудит сильней - там и проблема.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

зганяв на діагностику в голосіївський, вони поганяли і сказали що гудить точно генератор (якщо розкрутити обороти і заглушитись, то добре чутно), але ролік і пасок ні при чому, гудить сам шків або підшипник в середині, дали контакти контори яка займається ремонтом генераторів, бо міняти генератор цілком нерентабельно.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

зганяв на діагностику в голосіївський, вони поганяли і сказали що гудить точно генератор (якщо розкрутити обороти і заглушитись, то добре чутно), але ролік і пасок ні при чому, гудить сам шків або підшипник в середині, дали контакти контори яка займається ремонтом генераторів, бо міняти генератор цілком нерентабельно.

 

 

Если я правильно помню, то хороший аналог оригиналу фирма INA. Достаточно ее(муфту) поменять, ну и глянуть в каком состоянии ремень, если что и его сразу. Ну и все - проблема решена. После того как машину заглушил, ее слышно пару секунд. Значит не заклинила.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Корочє, генератор пофіксили, але гул лишився, тепер буду шукати СТО зі стендом з роликами, бо інакше ніяк не розібратись де гудіння

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

, не втрачай час - перевір коробку... 

Аналогічна ситуація зараз із такою ж коробкою на кашкаї, варіатор. При відпусканні педалі акселератора - гул. Цей гул - від підшипника первинного валу варіатора. Відпускаєш акселератор - гудить. Якщо вчасно не замінити цей підшипник - кранти варіатору. Ціна питання в районі 100 умовних.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

, не втрачай час - перевір коробку... 

Аналогічна ситуація зараз із такою ж коробкою на кашкаї, варіатор. При відпусканні педалі акселератора - гул. Цей гул - від підшипника первинного валу варіатора. Відпускаєш акселератор - гудить. Якщо вчасно не замінити цей підшипник - кранти варіатору. Ціна питання в районі 100 умовних.

Це коли впускаешь педаль газу в русi? Чи машина стоїть на мiсцi? 

У моїй машинi стало чутно слабке пiдвивання пiсля 10к пробiгу. Розiгнався , вiдпустив педаль газу, чутно тихе затихаюче виття десь спереду злiва, через 3 секунди воно зникае. Я мiняв масло и фiльтри в коробцна 60к. Пiсля цього це виття припинолося. Зараз 71к i знову почало тихо пiдвивати коли скидаешь швидкiсть. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

, не втрачай час - перевір коробку... 

Аналогічна ситуація зараз із такою ж коробкою на кашкаї, варіатор. При відпусканні педалі акселератора - гул. Цей гул - від підшипника первинного валу варіатора. Відпускаєш акселератор - гудить. Якщо вчасно не замінити цей підшипник - кранти варіатору. Ціна питання в районі 100 умовних.

дякую за пораду, перевірю, хоча сьогодні піднімав машину, розкручував до 80км\год і нічого не чутно, як тільки на дорозі, одразу гуде... магія якась.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

, не втрачай час - перевір коробку... 

Аналогічна ситуація зараз із такою ж коробкою на кашкаї, варіатор. При відпусканні педалі акселератора - гул. Цей гул - від підшипника первинного валу варіатора. Відпускаєш акселератор - гудить. Якщо вчасно не замінити цей підшипник - кранти варіатору. Ціна питання в районі 100 умовних.

дякую за пораду, перевірю, хоча сьогодні піднімав машину, розкручував до 80км\год і нічого не чутно, як тільки на дорозі, одразу гуде... магія якась.

 

А може шина? У мене бувае шина гуде на шосе пiд час руху, тому що корд кривий. Купив неякiснi потiм на шиномонтажi показали.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Коротше кажучи, коли я вже майже був готовий їхати ремонтувати варіатор, наткнувся на відео де чувак показав як у нього гуде і сказав що це гайка редуктора, там де магнітна муфта стоїть. Все що треба зробити, розкрутити редуктор, затягти гайку і все.

 

Сподіваюсь нікому не знадобиться, але краще знати що таке може трапитись.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Доброго времени суток всем.

У меня на 105 тыс. начался гул в моторном отсеке. Особенно заметно было на холостых оборотах. У товарища на СТО послушали микрофоном с наушниками и определили, что гудит подшипник муфты включения кондиционера. Сняли ремень, опять послушали - тишина. Заменили подшипник и все стало тихо.

Меняли через боковой проем справа, только колесо и защиту снимали.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас


  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу