Niralax

Тріщина із-за свічок

Recommended Posts

Сьогодні спілкувався з товаришем, який є власником СТО. Він мені сказав, що у 2.0 бензинового мотора на т31 є наступна проблема. При заміні свічок лопається головка в посадочному місці. Я в шоці, перший раз таке почув і навіть важко уявляю, що таке може мати масовий характер. Хтось щось подібне чув?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Сьогодні спілкувався з товаришем, який є власником СТО. Він мені сказав, що у 2.0 бензинового мотора на т31 є наступна проблема. При заміні свічок лопається головка в посадочному місці. Я в шоці, перший раз таке почув і навіть важко уявляю, що таке може мати масовий характер. Хтось щось подібне чув?

Это если закрутить без динамометрического ключа с большим моментом чем нужно?

 

Или это случайно с этой темой не связано?  Антифриз в свечном колодце  http://www.club-nissan.ru/forums/showthread.php?t=198657

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

клевая отговорка для рукожопых сто-шников которые сдуру перетянули свечу - это особенность атомобиля 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

это проблема действительно есть с mr20 . забейте в гугле треснула гбц mr20 после замены свечей.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

это проблема действительно есть с mr20 . забейте в гугле треснула гбц mr20 после замены свечей.

ппц ))  уже есть конечно. понаписывали все кому не лень и действительно появилась проблема в гугле. а началась она от какого то мудрого о...я с драйв ру. и теперь да , стала проблемой прям капец ))

зы. меньше б х...и всякой постили , меньше б проблем было )) 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

действительно появилась проблема в гугле. а началась она от какого то мудрого о...я с драйв ру

Зробив допит гуглу. Таки про це писали ще за довго до драйва. Є спогади з 2009 року ще. мр20 здається з 2005 чи 2007 року (мабуть сам двигун п'ятого, а на ікси ставили т31 з 2007, з їх появою). То хто ж "понаписав"? Якщо у людей трабла - то вони про неї і пишуть. Чи їм мовчати? 

Справа у тому, що я б і не підіймав цієї теми. Але у мене авто після гарантії обслуговується у друга на СТО. Ось він мені і сповів про те, що існують такі проблеми. Був би я на якомусь лівому СТО, мені б і слова не сказали, затягнули б свічки, лопнула б головка, а потім я шукав би крайнього... І фіг би я його знайшов, машина не гарантійна вже, проблему з тріщиною знайшов би через пару тисяч після заміни свічок. І кому я пред'явив би претензії? 

Я вважаю, що мовчати не потрібно. Потрібно чітко вияснити коли і як воно з'являється, що робити аби уникнути цього. Поки що єдина порада - бити по рукам всіх майстрів, хто буде намагатись замінити свічки звичайною накидною головкою і вимагати робити це динамометричним ключем. 

 

Ознайомлений - значить попереджений! 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

действительно появилась проблема в гугле. а началась она от какого то мудрого о...я с драйв ру

Зробив допит гуглу. Таки про це писали ще за довго до драйва. Є спогади з 2009 року ще. мр20 здається з 2005 чи 2007 року (мабуть сам двигун п'ятого, а на ікси ставили т31 з 2007, з їх появою). То хто ж "понаписав"? Якщо у людей трабла - то вони про неї і пишуть. Чи їм мовчати? 

Справа у тому, що я б і не підіймав цієї теми. Але у мене авто після гарантії обслуговується у друга на СТО. Ось він мені і сповів про те, що існують такі проблеми. Був би я на якомусь лівому СТО, мені б і слова не сказали, затягнули б свічки, лопнула б головка, а потім я шукав би крайнього... І фіг би я його знайшов, машина не гарантійна вже, проблему з тріщиною знайшов би через пару тисяч після заміни свічок. І кому я пред'явив би претензії? 

Я вважаю, що мовчати не потрібно. Потрібно чітко вияснити коли і як воно з'являється, що робити аби уникнути цього. Поки що єдина порада - бити по рукам всіх майстрів, хто буде намагатись замінити свічки звичайною накидною головкою і вимагати робити це динамометричним ключем. 

 

Ознайомлений - значить попереджений! 

 

ну понятно. пишите, предупреждайте. только "трабла" совсем не из-за свечей. чтоб она из-за свечей стала , их метровым воротком туда вкручивать надо , чисто ради диверсии и мудрых постов. и то , скорее свеча сломается  чем головка. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 


ну понятно. пишите, предупреждайте. только "трабла" совсем не из-за свечей. чтоб она из-за свечей стала , их метровым воротком туда вкручивать надо , чисто ради диверсии и мудрых постов. и то , скорее свеча сломается  чем головка. 

Сань, ну то не потрібно скептичні пости писати і негативно ставитись до подібних тем, а одразу по полочкам професійно розкладати проблему. Можна пояснити детально чому і як це відбувається і що робити, аби такого не було?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Сань, ну то не потрібно скептичні пости писати і негативно ставитись до подібних тем, а одразу по полочкам професійно розкладати проблему. Можна пояснити детально чому і як це відбувається і що робити, аби такого не було?

 

Не вижу смысла. Вы всё равно лучше всех всё сами знаете. Я как то пытался и не раз. Теперь желания нет. Так что голову от трещин спасёт  только динамометрический ключ ;)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ну тоді питання залишається актуальним. Може є хтось ще, хто міг би пояснити детально чому так відбувається і як цього уникнути?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Юра, в инструкции все давно расписано!
39c4ac6s-960.jpg

надо затягивать свечи не больше 19 Нм и все будет ок!

Конструкция этих головок такова, что вокруг всех свечных резьб проходит рубашка охлождающе жидкости…и тонкостенный метал в этих местах… Стоит перетянуть и образуется трещина по свечной резьбе

 

вот тут последствия перетянутости свечей!

http://mikrob.ru/viewtopic.php?t=159154

http://forums.drom.ru/nissan-x-trail/t1152012239.html

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Мені завжли свічки міняв електрик - там не все так просто зняти для заміни - на СТо всі вкурсі різиби і це не тілько по Нісану.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

с дури можно и .. сломать.

мануал говорит столько-то Нм, а там уже ваших рук дело.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас


  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу