Petro Harmatiy

Пользователи
  • Публикации

    2
  • Зарегистрирован

  • Посещение

О Petro Harmatiy

  • Звание
    Новичок

Информация

  • Город
    Львів
  • Автомобиль
    Nissan X-Trail T30 2.0
  • Имя
    Petro
  1. замена заднего подшибника ступицы

    За 200000 пробігу поміняв по периметру всі підшипники (110000,150000, 205000 задні, на 180000 два передні, разом загуділи) один задній вже по другому колу поміняв. Спочатку не звертав уваги на виробника підшипників, але коли поміняв по другому колу задній підшипник починаю розуміти що в T30-го 100000 пробігу для підшипника ступиці це ще добре, (манера їзди - без великих навантажень на ступицю). Хто може щось підказати на рахунок підшипників ступиці, може є якийсь виробник з більшим ресурсом роботи підшипника - ? Дякую.
  2. X-Trail T30. 2.0 бензин/газ. На 120000 був встановлений газ. На 180000 почались признаки такі як зменшення обертів холостого ходу, згодом могла собі заглохнути на холостих, спочатку один раз, потім почастішало. На 195000 відрегулювали клапана, за одно куплено та замінено ланцюг зі всіма необхідними деталями. Якщо пробіг великий (потрібно глянути по регламенту на який саме кілометраж порібна заміна ланцюга) раз в двигун "специ" полізуть при потребі бажано не забути за одно і за профілактику з ланцюгом приводу. На 195000 пробігу в моєму автомобілі особливого зносу ланцюга та його допоміжних елементів не було виявлено, але нові деталі були вже куплені - відповідно і замінили. Якщо автомобіль на газу у X-Trail T30 2.0 кожних 60000 необхідне регулювання клапанів. Якщо автомобіль на бензині така процедура передбачена по регламенту, але я думаю не раніше як за 200000 (потрібно дивитись регламент чи попитати на форумі може хтось точно знає). З такою роботою порібно звертатись до відповідальних та досвідчених майстрів, які точно знають що і як робити.