Nick Chebur

Пользователи
  • Публикации

    106
  • Зарегистрирован

  • Посещение

О Nick Chebur

  • Звание
    Спец по X-Trail

Информация

  • Город
    Київ
  • Автомобиль
    крокодильчик
  • Имя
    Ник

Посетители профиля

186 просмотров профиля
  1. а я б не парився, як на мене одна з найменш корисних функцій машини
  2. а чо на ікс газ не можна? тут здається пів форума на газу давно. Аутлендер в принципі дуже схожий на ікса майже по всім параметрам, тільки запчастини дорожчі. А паджеро ж повільний ппц, я не розумію як на ньому люди в місті їздять.
  3. ну сильно сперечатись буду, але коли такий пробіг ніякі фільтри не захистять гідроблок від невеликого шару бруду в каналах і зносу клапанів. Те саме і з конусами, підшипниками і ременем. По факту, такий повний сервіс (з заміною елементів які зносились) подовжить життя коробки в півтора-два рази, а вартість теоретично не має перевищити 500 уе. Нажаль я не знаю жодного укр сервісу який спеціалізувався б на варіаторах (хоча вони по факту простіші від класичного автомата), і робив щось подібне. Були б необхідні інструменти і можливість зняти коробку, я б з задоволенням поліз би сам
  4. ну у мене 180 тис і наче все ок з варіатором, хоча в цілому я б на 200 хотів зробити капітальне обслуговування, зняти його почистити гідроблок, подивитись на стан конусів, ремня, підшипників. Проте я б так само зробив з будь яким автоматом.
  5. Т31, кондиционер перестал охлаждать

    все разом 2200 грн (800 грн муфта, 1400 грн діагностика+зняти\поставити+перезаправити фреєон), в четверг в 15:00 машину віддав, в п*ятницю в той самий час забрав.
  6. Т31, кондиционер перестал охлаждать

    Все зробили як і домовлялись, кондєй холодить тепер як треба. Стара муфта здохла, бо просто прогнила вся наскрізь, компресор висить знизу і туди летить купа вологи коли їздиш, так що з часом результат неминучий. Контакти закинув. Якщо щось зламається відпишусь.
  7. На драйв2 зазвичай пишуть що нормально ставити від волги, дають гучний і більш низький фа-фа для ікса, до того ж дешево.
  8. а в налаштуваннях бортового нема? а то в Т31 було, можна було градуси міняти, метрику і теде.
  9. Т31, кондиционер перестал охлаждать

    Ну у мене теж перестав охолоджувати кондєй, спочатку з*їздив в гаражі, за 50 грн мені сказали що тиск в нормі, фреон на місці, обдув вмикається, чо не холодне не ясно, порекомендували почистити радіатор. Радіатор я продув, але він і не був сильно забитий, проте нічого не змінилось. Потім знайшов чуваків які спеціалізуються на ремонті автокондиционерів, вони теж все перевірили, а потім продзвонили контакти компресора і сказали що здохла котушка (муфта). Сказали котушка 800 грн, + 1400 за знаття\установку компрессора і перезаправку.
  10. Подогрев руля.

    Крута штука, руль я так розумію перешивається в нову шкіру коли ставиться підігрів?
  11. О. цікаво , а кронштейни купляв чи робив? якщо купляв, то де?
  12. Плавають оберти двигуна

    Ага, тоді буду дивитись по оригіналам, думаю під лейблом рено буде те саме тільки трошки дешевше, на колеос наче той самий двигун 2,5 ставлять.
  13. Плавають оберти двигуна

    Нарешті відпишусь, до ОД з'їздив, консалт підключили, нічого не знайшли. Порекомендували змінити заправку, змінив, оберти на холосту майже перестали плавати, але важкий запуск і провал тяги лишився. Пройшов ТО, замінив масло, фільтри, навіть чистку дросельної заслонки зробив, нічого не змінилось. Пройшло вже пару тижнів і сьогодні випало декілька помилок коли їхав: Р0725 - помилка швидкості оберта двигуна Р1722 - помилка швидкості з датчика АБС Р0826 - помилка ручного положення селектора акпп З того що встиг почитати в інеті по цим помилкам і симптомам, більше всього нарікань на датчик положення колінчатого валу, який і дає неправильні дані, що і викликає іноді провал тяги, плаваючі оберти і теде. Остання помилка напевно викликана тим що машина випала в сервісний режим і вмикнула першу передачу. Хтось зтикався з цим несправним датчиком? Наскільки складно його міняти? Чи є неоригінали з адекватною якістю? Дякую.
  14. Плавають оберти двигуна

    на діагностику ще часу не було зганяти, але ОБД сканер ніяких помилок не показує
  15. Плавають оберти двигуна

    Почали плавати оберти двигуна в декількох випадках: 1. На холодну при прогріві машини, десь 100 обертів туди сюди. 2. Тиснеш газ плавно оберти спочатку ростуть, потім різко падають десь на 200, а потім знову ростуть. Причому незалежно від того чи на нейтралці чи під нагрузкою. По першому пункту грішу на датчих холостих обертів, але по другому взагалі не зрозуміло. Хтось з чимось подібним зтикався?