Перейти до вмісту


Фотографія

Гудіння при їзді накатом і стук в підвісці


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 Нік

Нік

    Знающий

  • Пользователи
  • 85 Повідомлень:
  • ГородКиїв
  • Автомобиль:крокодильчик
  • Имя:Ник

Відправлено 20 лютий 2017 - 17:09

Довго мене радувала машинка безпроблемним користуванням, але ніщо не вічно :)

 

проблема номер 1.

З'явилось підвивання коли їду накатом, особливо після великої швидкості. Зганяв на діагностику до ОД, вони кажуть що важко точно знайти причину, але точно гуде шків генератора. Пропонують замінити сам шків, натяжний ролік і пасок. По їх прайсу це звичайно нереальні гроші, але навіть при більш адекватних цінах це недешево.

Тому питання, хтось вже зтикався з такою проблемою? чи потрібно міняти всі три деталі одночасно?

 

 

проблема номер 2.

стучить при проїзді нерівностей, в ОД написали заміну правої рульової тяги, наконечника цієї тяги і втулки стабілізатора. В принципі тут все ясно, головне питання чи ставив собі хтось ці деталі від корейської контори CTR?

 

ПС ще в ОД рекомендували чистити радіатор сист. охолодження (хоча температура дигла у мене наче в нормі),

і ще сказали що треба змазати пильник рульової колонки, бо скрипить (поки не сказали я його не чув, а тепер чую і це бісить), хтось в курсі чи можна самому змазати?

 

якщо десь є вже топіки по моїм питанням, можна кидати ссилкою.

Дякую!

 

 


  • 0

#2 c-cam

c-cam

    Специалист

  • Пользователи
  • 225 Повідомлень:
  • ГородKiev/Irpin
  • Автомобиль:T-31 2013 2.0 dCi 6MT, Subaru Impreza 2011MY 2.0 AT
  • Имя:Viktor

Відправлено 20 лютий 2017 - 18:38

из того, что знаю - ремень Gates, он же и в оригинале - 500 грн, менять не сложно

гудит, скорее, ролик. с заменой не сталкивался еще

не факт, что менять нужно сразу все

CTR - точно ок! втулки стаба - оригинал онли, менять парой.

радиатор, как правило, чистят после сезона тополиного пуха

пыльник смазать можно самому, но почему ОД пожлобились смазать его при проведении диагностики - загадка


  • 0

#3 DeniusValiant

DeniusValiant

    Знаток

  • Пользователи
  • 115 Повідомлень:
  • ГородКиев
  • Автомобиль:T31 2.0 CVT FFSG
  • Имя:Денис

Відправлено 20 лютий 2017 - 21:33

По 2-ой проблеме. Что-то стучало спереди  внизу при проезде неровностей после 45к пробега, поменял втулки стабилизатора по гарантии - перестало.

 

ОД впаривает всем чистку радиатора :). На мой вопрос как он чистит ,ОД объяснил : Снимают передний пластиковую решетку где лейбл Ниссан и откручивают верхнее крепление радитора мотора, Затем отгибают радиатор мотора во внутрь моторного отсека и щеткой на длинной ручке чистят  решетки радиаторов где достанет. Цена 200 грн. Если так просто, то можно самому сделать ;).


  • 0

#4 loboris63

loboris63

    Дед

  • Пользователи
  • 2 270 Повідомлень:
  • ГородКиев
  • Автомобиль:Т-30, 2,5, A\T
  • Имя:Борис

Відправлено 20 лютий 2017 - 22:39

 

 

проблема номер 1.

З'явилось підвивання коли їду накатом, особливо після великої швидкості. Зганяв на діагностику до ОД, вони кажуть що важко точно знайти причину, але точно гуде шків генератора. Пропонують замінити сам шків, натяжний ролік і пасок. По їх прайсу це звичайно нереальні гроші, але навіть при більш адекватних цінах це недешево.

Тому питання, хтось вже зтикався з такою проблемою? чи потрібно міняти всі три деталі одночасно?

 

Як може гудіти шків? Гудить підшипник генератора або натяжного ролика. На пасок треба дивитися або знати його пробіг. 


  • 0

Самый лучший учитель - это жизненный опыт. Берет дорого, но объясняет о-о-очень доходчиво. :punish


#5 DeniusValiant

DeniusValiant

    Знаток

  • Пользователи
  • 115 Повідомлень:
  • ГородКиев
  • Автомобиль:T31 2.0 CVT FFSG
  • Имя:Денис

Відправлено 20 лютий 2017 - 23:47

По первой проблеме. 

А точно гул связан с генератором? 

У вас какая коробка?  Вариатор?  

  • 0

#6 Niralax

Niralax

    Гуру X-Trail форума

  • Администраторы
  • 5 919 Повідомлень:
  • ГородВинница
  • Автомобиль:X-Trail 2.0 CVT 2012
  • Имя:Юрий

Відправлено 21 лютий 2017 - 10:35

DeniusValiant, +1, чому така впевненість в генераторі чи шківові? Натяжіння при накаті не зменьшується, якщо у вас варіатор. Якщо ж варіатор, то після певних пробігів у коробки з'явиться гул при відпусканні педальки акселератора. Для тестування - станьте під якоюсь стіною, відкрийте вікно, щоб краще було чути звуки ззовні і при нажатих гальмах поперемикайте позиції варіатора. Опишіть, що почуєте. Ну це якщо варіатор )

Якщо ж механіка, то може бути сцепуха тощо. А ремінь на генератор в салоні так просто і не почуєш, хіба вже зовсім ролик свистіти буде і ремінь прокручуватись на мокрому ролику. 


  • 0

de omnibus dubitandum
 

ab275307.gif
 

#7 Vitaha

Vitaha

    Гуру X-Trail форума

  • Пользователи
  • 2 589 Повідомлень:
  • ГородКиев
  • Автомобиль:T30
  • Имя:Виталий

Відправлено 21 лютий 2017 - 11:57

З'явилось підвивання коли їду накатом, особливо після великої швидкості. Зганяв на діагностику до ОД, вони кажуть що важко точно знайти причину, але точно гуде шків генератора. Пропонують замінити сам шків, натяжний ролік і пасок. По їх прайсу це звичайно нереальні гроші, але навіть при більш адекватних цінах це недешево.

Тому питання, хтось вже зтикався з такою проблемою? чи потрібно міняти всі три деталі одночасно?

Не потрібно однозначно! До моменту встановлення причини. Не можна міняти тілки тому що "важко точно знайти причину, але точно гуде шків генератора".  В цій фразі такий набір парадоксів, що її не можна брати в якості вердикту. А підшипники ? Струпіца, підвісний? Не дивились? 

 

В принципі тут все ясно, головне питання чи ставив собі хтось ці деталі від корейської контори CTR?

Абсолютно нормальні запчастини. Тяги, шарові - якість у них хороша (якщо не підробку купите). 

 

ПС ще в ОД рекомендували чистити радіатор сист. охолодження (хоча температура дигла у мене наче в нормі),

Вірно. Потрібно періодично читстити. Можна на мийці аккуратно промивати. Це дуже корисно і для кондиціоненра і для охолодження. 

Температура двигла у ікса  в нормі майже завжди. Навіть коли щось не так. А от час від "норми" до "перегріву" дуже короткий. Побачити, що стрілка піднялась вверх трішки і там стоїть - це малоймовірно. Зазвичай вона просто вилітає вверх.  Не потрібно до цього доводити.


  • 0

#8 Нік

Нік

    Знающий

  • Пользователи
  • 85 Повідомлень:
  • ГородКиїв
  • Автомобиль:крокодильчик
  • Имя:Ник

Відправлено 21 лютий 2017 - 14:46

Грішу на шків, а не коробку, бо гуде виключно під зниження швидкості і моментально перестає гудіти як торкаєшся газу, до того ж чим швидше гальмуєш, тим сильніше гуде.
А сама коробка ніяких сторонніх звуків не дає ні в якому режимі, не пинається.
 
за відгуки про CTR дякую, якщо всі одобрили, значить можна брати і не паритись :)
 
а є десь мануал як і де змазувати цей пильник  рульового?

  • 0

#9 Niralax

Niralax

    Гуру X-Trail форума

  • Администраторы
  • 5 919 Повідомлень:
  • ГородВинница
  • Автомобиль:X-Trail 2.0 CVT 2012
  • Имя:Юрий

Відправлено 21 лютий 2017 - 15:04


моментально перестає гудіти як торкаєшся газу, до того ж чим швидше гальмуєш, тим сильніше гуде.
то яка ж все таки коробка? варіатор чи механіка? 
  • 0

de omnibus dubitandum
 

ab275307.gif
 

#10 Нік

Нік

    Знающий

  • Пользователи
  • 85 Повідомлень:
  • ГородКиїв
  • Автомобиль:крокодильчик
  • Имя:Ник

Відправлено 21 лютий 2017 - 15:38

то яка ж все таки коробка? варіатор чи механіка? 

 

варіатор


  • 0

#11 Andryhin

Andryhin

    Пользователь

  • Пользователи
  • 15 Повідомлень:
  • ГородКиев
  • Автомобиль:t30
  • Имя:Андрей

Відправлено 22 лютий 2017 - 11:12

Довго мене радувала машинка безпроблемним користуванням, але ніщо не вічно :)

 

проблема номер 1.

З'явилось підвивання коли їду накатом, особливо після великої швидкості. Зганяв на діагностику до ОД, вони кажуть що важко точно знайти причину, але точно гуде шків генератора. Пропонують замінити сам шків, натяжний ролік і пасок. По їх прайсу це звичайно нереальні гроші, але навіть при більш адекватних цінах це недешево.

Тому питання, хтось вже зтикався з такою проблемою? чи потрібно міняти всі три деталі одночасно?

 

 

Дякую!

 

 

Непонятно. По идеи муфта генератора будет и на нейтралке гудеть (можно погазовать  - и послушать, как меняется звук.). Можно на х.х. нагрузить резко генератор (включить побольше потребителей - и послушать звук). Может и с ней проблема  - не спорю. А вот на ходу подвывание, скорей связано с чем-то , что задействовано только при движении. Как вариант ступичный подшипник. Хотя он гудит сильней при увеличении скорости. Вероятно стоит поднять машину, и покрутить каждое колесо - будет слышно, какое гудит сильней - там и проблема.


  • 0

#12 Нік

Нік

    Знающий

  • Пользователи
  • 85 Повідомлень:
  • ГородКиїв
  • Автомобиль:крокодильчик
  • Имя:Ник

Відправлено 22 лютий 2017 - 11:45

зганяв на діагностику в голосіївський, вони поганяли і сказали що гудить точно генератор (якщо розкрутити обороти і заглушитись, то добре чутно), але ролік і пасок ні при чому, гудить сам шків або підшипник в середині, дали контакти контори яка займається ремонтом генераторів, бо міняти генератор цілком нерентабельно.


  • 0

#13 Andryhin

Andryhin

    Пользователь

  • Пользователи
  • 15 Повідомлень:
  • ГородКиев
  • Автомобиль:t30
  • Имя:Андрей

Відправлено 22 лютий 2017 - 12:05

зганяв на діагностику в голосіївський, вони поганяли і сказали що гудить точно генератор (якщо розкрутити обороти і заглушитись, то добре чутно), але ролік і пасок ні при чому, гудить сам шків або підшипник в середині, дали контакти контори яка займається ремонтом генераторів, бо міняти генератор цілком нерентабельно.

 

 

Если я правильно помню, то хороший аналог оригиналу фирма INA. Достаточно ее(муфту) поменять, ну и глянуть в каком состоянии ремень, если что и его сразу. Ну и все - проблема решена. После того как машину заглушил, ее слышно пару секунд. Значит не заклинила.


  • 0

#14 Нік

Нік

    Знающий

  • Пользователи
  • 85 Повідомлень:
  • ГородКиїв
  • Автомобиль:крокодильчик
  • Имя:Ник

Відправлено 23 лютий 2017 - 12:46

Корочє, генератор пофіксили, але гул лишився, тепер буду шукати СТО зі стендом з роликами, бо інакше ніяк не розібратись де гудіння


  • 0

#15 Niralax

Niralax

    Гуру X-Trail форума

  • Администраторы
  • 5 919 Повідомлень:
  • ГородВинница
  • Автомобиль:X-Trail 2.0 CVT 2012
  • Имя:Юрий

Відправлено 24 лютий 2017 - 01:00

Нік, не втрачай час - перевір коробку... 

Аналогічна ситуація зараз із такою ж коробкою на кашкаї, варіатор. При відпусканні педалі акселератора - гул. Цей гул - від підшипника первинного валу варіатора. Відпускаєш акселератор - гудить. Якщо вчасно не замінити цей підшипник - кранти варіатору. Ціна питання в районі 100 умовних.


  • 0

de omnibus dubitandum
 

ab275307.gif
 

#16 DeniusValiant

DeniusValiant

    Знаток

  • Пользователи
  • 115 Повідомлень:
  • ГородКиев
  • Автомобиль:T31 2.0 CVT FFSG
  • Имя:Денис

Відправлено 24 лютий 2017 - 13:23

Нік, не втрачай час - перевір коробку... 

Аналогічна ситуація зараз із такою ж коробкою на кашкаї, варіатор. При відпусканні педалі акселератора - гул. Цей гул - від підшипника первинного валу варіатора. Відпускаєш акселератор - гудить. Якщо вчасно не замінити цей підшипник - кранти варіатору. Ціна питання в районі 100 умовних.

Це коли впускаешь педаль газу в русi? Чи машина стоїть на мiсцi? 

У моїй машинi стало чутно слабке пiдвивання пiсля 10к пробiгу. Розiгнався , вiдпустив педаль газу, чутно тихе затихаюче виття десь спереду злiва, через 3 секунди воно зникае. Я мiняв масло и фiльтри в коробцна 60к. Пiсля цього це виття припинолося. Зараз 71к i знову почало тихо пiдвивати коли скидаешь швидкiсть. 


  • 0

#17 Нік

Нік

    Знающий

  • Пользователи
  • 85 Повідомлень:
  • ГородКиїв
  • Автомобиль:крокодильчик
  • Имя:Ник

Відправлено 24 лютий 2017 - 14:58

Нік, не втрачай час - перевір коробку... 

Аналогічна ситуація зараз із такою ж коробкою на кашкаї, варіатор. При відпусканні педалі акселератора - гул. Цей гул - від підшипника первинного валу варіатора. Відпускаєш акселератор - гудить. Якщо вчасно не замінити цей підшипник - кранти варіатору. Ціна питання в районі 100 умовних.

дякую за пораду, перевірю, хоча сьогодні піднімав машину, розкручував до 80км\год і нічого не чутно, як тільки на дорозі, одразу гуде... магія якась.


  • 0

#18 DeniusValiant

DeniusValiant

    Знаток

  • Пользователи
  • 115 Повідомлень:
  • ГородКиев
  • Автомобиль:T31 2.0 CVT FFSG
  • Имя:Денис

Відправлено 24 лютий 2017 - 16:44

 

Нік, не втрачай час - перевір коробку... 

Аналогічна ситуація зараз із такою ж коробкою на кашкаї, варіатор. При відпусканні педалі акселератора - гул. Цей гул - від підшипника первинного валу варіатора. Відпускаєш акселератор - гудить. Якщо вчасно не замінити цей підшипник - кранти варіатору. Ціна питання в районі 100 умовних.

дякую за пораду, перевірю, хоча сьогодні піднімав машину, розкручував до 80км\год і нічого не чутно, як тільки на дорозі, одразу гуде... магія якась.

 

А може шина? У мене бувае шина гуде на шосе пiд час руху, тому що корд кривий. Купив неякiснi потiм на шиномонтажi показали.


  • 0

#19 Нік

Нік

    Знающий

  • Пользователи
  • 85 Повідомлень:
  • ГородКиїв
  • Автомобиль:крокодильчик
  • Имя:Ник

Відправлено 20 квітень 2017 - 11:29

Коротше кажучи, коли я вже майже був готовий їхати ремонтувати варіатор, наткнувся на відео де чувак показав як у нього гуде і сказав що це гайка редуктора, там де магнітна муфта стоїть. Все що треба зробити, розкрутити редуктор, затягти гайку і все.

 

Сподіваюсь нікому не знадобиться, але краще знати що таке може трапитись.


  • 0

#20 loboris63

loboris63

    Дед

  • Пользователи
  • 2 270 Повідомлень:
  • ГородКиев
  • Автомобиль:Т-30, 2,5, A\T
  • Имя:Борис

Відправлено 20 квітень 2017 - 12:52

А посилання на відео можна?


  • 0

Самый лучший учитель - это жизненный опыт. Берет дорого, но объясняет о-о-очень доходчиво. :punish





0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів